Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Trotsebelg wrote:Hihi. Maar ik gaan voor de gezelligheid :D. Kzen zelf enorm traag :p. We zien wel. Maar ik ga daar zeker heen!!

Maltje stuur desnoods pm ofzo. makt ni uit. Lukt ons wel! :D

Strammer... zie mar da ge me er ni afrijdt of moet me wer schamen :D
Na 2weken weeral niet op een fiets te hebben gezeten ga ik ook weer vleugels hebben.

#-o #-o
Trotsebelg je hebt PM
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Voor diegene die mee willen of relaxed willen gaan mtb-en.

Hoogerheide : 09.00u ter plaatse.

Herkenning : Papegaaioutfit met Merida fiets eronder... Persoon wss is slaperige toestand! (genaamd Leslie)

Mogelijk kleine toer wegens iemand da meegaat die ik beloofd heb niet alleen te laten... Als je begrijpt wa ik bedoel!
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Nieuwe Papegaai doodziek!

Post by StrammerMax »

Ik heb slecht nieuws! Ik zie er op dit ogenblik nog afgrijselijker uit dan de avatar van nidecker! Ik ben namelijk zo ziek als een hond! Dat is donderdagavond begonnen. Ik ben gisteren nog gaan werken en heb me met veel moeite doorheen de dag gesleept. De hele vorige nacht in m'n bed liggen hoesten. Vanochtend ging het beter, maar nu voel ik me weer belabberd. Ik vrees dus dat er voor mij morgen van mountainbiken niet veel in huis zal komen, ook niet de kleine toer. Ik zal vanavond op tijd gaan slapen en morgenvroeg zien hoe ik me voel. Als het lukt zal ik dan om 9.00 u daar zijn. Belg, ik zal morgenvroeg rond 8.00 u een sms sturen naar uw gsm om iets te laten weten. Maar ik vrees dat het noppes zal zijn. Mijn twee maten geven ook forfait: nidecker is ook ziek (zie enkele posts eerder) en rudie is belet. Maandag ga ik waarschijnlijk niet werken, ook al blijf ik niet gemakkelijk weg van m'n werk. Ik heb al veel zieken moeten vervangen, dus het mag nu eens andersom zijn. Ze vallen daar nu ook bij bosjes ziek!

Ik heb ook goed nieuws. Met het nodige geduvel ben ik er vanochtend dan toch in geslaagd om dat modem te installeren op m'n nieuwe laptop. Dus heb ik vanaf nu thuis ook sneller internet.

:off: Ik vraag me alleen of of ik m'n oude mailadres voornaamnaam@belgacom.net nog kan blijven gebruiken. Dat van nu is voornaamnaam@skynet.be. Als dit laatste tenminste werkt, want ik moest een code als gebruikersnaam opgeven, dus ik hoop dat dit veranderd wordt in voornaamnaam. Het zou kunnen dat dit pas na enige uren actief wordt. Ik kan het oude adres wel gebruiken als ik inlog op de site van www.skynet.be, maar de mails worden dan bewaard in een externe computer (één of andere server zeker) en na verloop van tijd gewist. Ik zou ze liever op m'n pc hebben. In de brief van Belgacom stond dat de je je oude mailadres kon behouden, maar er werd niet bijzegegd hoe je dat moet doen!

Papegaaien, gebruik de bovenstaande mailadressen NIET, maar wel hetgene wat door Bever in de adressenlijst van de Papegaaien werd opgenomen. Die mails worden dan doorgestuurd naar twee andere adressen zodat ik ze overal kan lezen. Rudie kent dat mailadres en nidecker, als jij het wil weten, stuur me dan een PB.

Groeten van een zieke StrammerMax.
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Oei das ni goed te horen. Blijf dan maar rustig in je bedje liggen en zie maar da ge beter wordt!
Khoor he tmorgen dan wel van u!

Ik snap niets van die onderste tekst ;-). Maar kzal u gewoon hier blijven lastigvallen? :D hihi En eindelijk sneller internet? :D GOe bezig ;-).

Alle beterschap!

Groetjes,

Les
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Voila se,goed gedouched en gegeten.
Bijna terug de oude.Leuk ritje,maar de hoop niet kunnen volgen dan maar met 1 biker wat samen gefietst maar die gng soms ook te snel.Alleen de laatste 2 km heb ik wat afstand kunnen nemen.
Tot de volgende
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Ja Maltje sorry ;-). Ik dacht als de Yasin (dieje biker da bij u bleef) samen me u fietste da da wel goe was voor beide :D.

46km afgezien... Veel te lang geleden!

4 papegaaibikers aanwezig.
& 4 andere bikers da we kenden.

Dus conclusie. Twas fun.

Tot de volgende;

Strammer ge hebt ni veel gemist. Ik reed echt slecht ;-)
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

Ik hoop dat iedereen zich geamuseerd heeft en dat het een mooi parcours was. Spijtig genoeg was het weer niet veel soeps! Ik heb toch spijt dat ik er niet bij kon zijn, maar het zou wat idioot zijn om met je ziek lijf te gaan biken om dan morgen nog meer met je poten omhoog te liggen! Ik voel me intussen al een stuk beter, maar ik loop nog steeds te bassen als een zeehond. Tegen volgend weekend zal ik wel weer bij m'n positieven zijn zeker! Nog een goede zondagnamiddag en dito avond gewenst.

nidecker, alles ok met u?

Groeten, Strammer.
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Heeft er iemand al programma voor volgend weekend?

Het kan goed zijn dat ik dan ook nog vrij ben.

(btw al toffe mensen leren kennen via forum. Maltje, strammer..)

Mvg,

Les
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Ik had dus degelijk de griep, ben een week thuis gebleven, ben van vandaag terug gaan werken, maar 100% ben ik nog niet, dat gaat nog wat duren, een voordeel heeft het wel ben afgevallen en bij geslapen. Voor hoe lang weet ik niet. Voor komende zondag zie ik wel, moet toch voor 95% in orde zijn want anders beleef ik er geen plezier aan.

Strammer, veel rusten en nog eens rusten en niet zolijk ik doen, niet eten, komt je genezingsproces niet ten goede. Dus je goed verzorgen hé

mvg

nidecker
StrammerMax
Mountainbiker

Papegaai geïmmobiliseerd door virus!

Post by StrammerMax »

:off: Ben net terug van de dokter en ik heb HET virus ook zitten. Zit alvast tot en met woensdag thuis. Maar volgens de dokter is er goed nieuws. Men heeft in België een vaccin uitgevonden waardoor men immuun zou worden voor de griep. Die zou dan na verloop van tijd uitgeroeid moeten zijn, net zoals de pokken indertijd.

Ik ga direct uw raad opvolgen en eten. Ik heb twee dagen niks gegeten, buiten een paar koeken en een suikerwafel omdat ik zaterdag de fut niet had om naar de winkel te gaan en op zondag is alles gesloten. Ben nu ineens naar de apotheker en naar de winkel geweest, want ik heb nu toch wel honger.

Alsof ziek zijn alleen nog niet genoeg is, is hier gisteren bovendien de verwarming uitgevallen, maar ik heb intussen iemand opgebeld die straks komt kijken. Volgens mij zit er gewoon vuil in het buisje van de waakvlam, maar ik kan daar niet bij. Met een huis hebt ge niks dan last!

Opties voor volgende zondag volgen nog. Hopelijk ben ik dan weer bij m'n positieven. Groeten.
Post Reply