Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
DnS
Mountainbiker

Post by DnS »

blade wrote:ja sorry DnS als je nu maar dit leest maar de laatste emailtje heb ik niet meer gelezen, :oops: sorry , maar ik had hem juist ervoor afgezet denk ik :roll: maar ik rij met een granville en van prijs valt dat mee :wink: dus of hij ne keer valt :-D ik lig er toch bij , dus daar ga ik niet wakker van liggen ze [-X ja mannen de zondag shit ze geven veel regen #-o we zullen noch zien dan he ????
Heb het ook al gehoort, daarom dat ik zaterdag al zeker ga rijden zodat ik toch niet kan zeggen: 'miljaar weeral ni kunnen rijden'

Want thuisblijven is echt geen optie...
ben gisteren gaan rijden (was een dikke 2weken geleden) en heb da wel gevoeld.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Ik ga van't weekend toch ook op zaterdag gokken ;-)

Zaterdag trek ik naar Denderwindeke ... jipie :bounce:
blade
Mountainbiker

Post by blade »

tja ik moet morgen tot 13u werken dus als ik daar dan toekom???? tijd, ik gok op zondag,
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Vandaag met de Jakke naar Denderwindeke geweest en ik moet zeggen het was daar beestig, 754hm op 44km dat woog zwaar door, vooral omdat het zo vreselijk modderig was. Het was wel een zeer knappe rit, veel bos, prachtig privédomein, zeer goed uitgepijld, keuze tussen moeilijk en gemakkelijk. Er zaten zelfs een paar zeer steile en lastige hellingen in.
Ja ik moet zeggen het kon tellen vandaag :roll:
blade
Mountainbiker

Post by blade »

welwel, TimDC , mijn schoonbroer is daar ook gaan rijden en hij zei ook goe drassig hij zag de 44 niet meer zitten en heft de 35 gedaan en genoeg zei hij, ik heb de zondag niet gereden ??? tja ik moest nog vertrekken en het begon al goe te regenen dus tja, en ik was nu alleen :cry: maar het viel goe mee eens thuis zijn, en jongens de cyclocross gezien =D> dat was een schoon terrein zeg da vind ik de max dat is echte cross :drunk:
KrisW
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel 2 '11 / Cannondale Rush 3 '09 / Trek mud-bike

Post by KrisW »

Ik ben gisteren naar Kluisbergen gaan biken en het was weeral fantastisch ondanks de regen en het verschrikkelijk drassig parcours.
Weinig streken die zo mooi zijn om te mountainbiken als Kluisbergen
met veel pittige en lange beklimmingen maar daarvoor gaan we niewaar.
( op de 55 km 1350 hm ) dat kan al tellen !
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

KrisW wrote:Ik ben gisteren naar Kluisbergen gaan biken en het was weeral fantastisch ondanks de regen en het verschrikkelijk drassig parcours.
Weinig streken die zo mooi zijn om te mountainbiken als Kluisbergen
met veel pittige en lange beklimmingen maar daarvoor gaan we niewaar.
( op de 55 km 1350 hm ) dat kan al tellen !
Ja watte datte ! 1350 hm dat zijn al ardennen-toestanden !! =D>

Denderwindeke was ook best leuk, nog a wel dat we niet vuil waren #-o

Wie heeft er voor volgend weekend ideen ? Waarschijnlijk trek ik zaterdag naar Stekene, het zou zaterdag 's avonds wel eens wat te en bijgevolg te laat kunnen worden om zondag vroeg op te staan ;-)
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Ik ga me bij jou moeten aansluiten Jan, zal ook Stekene worden al wou ik zo graag naar Huldenberg, maar ja we hebben blijkbaar iets te doen dus zal voor een andere keer zijn.
Ja Denderwindeke was mooi, spijtig dat het zo hard gevroren had en dat we niet vuil waren. Mijne velo woog wel 20kg ik reed precies terug met mijnen Trektor :lol:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ja den deze ga naar Huldenberg zenne zondag, met ne man of 4al,Als er nog mannen willen meegaan of rijden laat maar iets weten.
Vrijdag een goed trainingske gedaan op de baan "Land van Asse "route gereden en heen en terug goed voor 71km met veel wind op kop.
Nu weer vertrekken ze voor een 1uur30 ong met zonnetje zal het zalig zijn. =D>
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Voila ze vandaag weer 36km's gereden, zonnetje was wel al weg :-?
Puur op de hartslag gereden een gem van 130 en 22,8avs :bounce:
Post Reply