Hebt ge't tegen mij? Dat valt goe mee, ze (vooral aan de bevooradingen...Stijnie wrote:Ik ga om 9u00 vetrekken, want moet bij zotte marre een paksken afhalen
geile rijd toch ni te neig hé??
17/01/2009 Denderwindeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
Post by Zotte Marre »
ik zou van die rups banden verkiezen, je rijd u nergens vast en plat valt ge ook al nietzorro wrote:Pétard wrote:tegenwoordig wordt er toch veel verwacht van de orgisators van een tt...
dan zetten ze heel de roadboek op het forum, dan moeten ze nog een percentage road/offroad, hm's, technische stukken, ... berekenen ook![]()
ik zal er nog een schepke bovenopdoen sie;
liefste organisator, welke banden zou ik best opleggen voor zaterdag?
ik heb
geax street runner
geax aroyo
geax barro mud
shwalbe black shark
shwalbe racing ralph
richey z-max intuition wcs
pinacle spike
hutchinson spider
hutchinson baracuda
of zou ik beter combineren?![]()
alvast bedankt en tot zaterdag ik peis dagge beter zult zijn met cachouen botten![]()
de rode brigade (of toch een deel ervan) start rond 13u
![]()
graptjen he pol...
Langs waar rijden jullie naar Denderwindeke?duff wrote:hoi van Gert weet ik het niet. Sven niet aangezien de winkel open is :)Knnthh wrote:fietst gert of sven mee ? ^^duff wrote:normaal ook aanwezig met paar man. hopelijk iets droger weer tegen dan![]()
![]()
ikzelf kom, bvbd, marnik en Poeky.
wij vertrekken rond 7u45 vanuit idegem.
Misschien dat ik onderweg kan inpikken dan.
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
Heb met Sven afgesproken om naar kluisbergen te gaan, hoewel de plaatselijke dorpsgekken hier wel talrijker aanwezig zullen zijnduff wrote:hoi van Gert weet ik het niet. Sven niet aangezien de winkel open is :)Knnthh wrote:fietst gert of sven mee ? ^^duff wrote:normaal ook aanwezig met paar man. hopelijk iets droger weer tegen dan![]()
![]()
ikzelf kom, bvbd, marnik en Poeky.
wij vertrekken rond 7u45 vanuit idegem.
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
2 keer ne fiets kuisen, ge weet nie hoeveel tijd daarin kruipt zekerJ.E. wrote:Alléé Gert als opwarmerke!