le chemin du soleil

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

rando

die wil ik eerst eens proberen om te weten wat het allemaal inhoud. en dat zal al spannend genoeg zijn voor mij. :wink:
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

lap...meestal vallen er nog wel een paar af....ze hebben en wachtlijst (maar hier had ik me nie aanverwacht, toemme)
-= isimo
Mountainbiker

Post by -= isimo »

wij wilden met 4 de rando doen,
2 waren al ingeschreven, ik en een collega net te laat :( ,
nr's 15 & 16 op de wachtlijst
zal erom spannen, vorig jaar zijn ze tot nr. 12 op de wachtlijst geraakt,
fingers crossed ...

voor de rando 243 Belgische inschrijvingen!

-=mo
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Willy D wrote:lap...meestal vallen er nog wel een paar af....ze hebben en wachtlijst (maar hier had ik me nie aanverwacht, toemme)
De org. zelf ook niet vermoed ik. Zoals ik al zei ; dit gaat stilaan dezelfde richting uit als de Transalp. Hopelijk geeft de org. niet te rap toe aan de geur van het geld (meer deelnemers toelaten, hogere prijzen ...)

Mijne maat lachte met mij als ik me inschreef in december ... ik ben er bij (maar net), hij niet :roll:

243 belgen ? Dan wilt ne mens dit land al eens ontvluchten #-o
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

ik sta als nummertje 18 op de wachtlijst ... :(

daar eens een paar fransozen neer gaan boksen? :drunk:

:^o :^o
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

[quote="Biestie1"][quote="Willy D"]lap...meestal vallen er nog wel een paar af....ze hebben en wachtlijst (maar hier had ik me nie aanverwacht, toemme)[/quote]

De org. zelf ook niet vermoed ik. Zoals ik al zei ; dit gaat stilaan dezelfde richting uit als de Transalp. Hopelijk geeft de org. niet te rap toe aan de geur van het geld (meer deelnemers toelaten, hogere prijzen ...)

Mijne maat lachte met mij als ik me inschreef in december ... ik ben er bij (maar net), hij niet :roll:

243 belgen ? Dan wilt ne mens dit land al eens ontvluchten #-o[/quote]

inderdaad ... veel te groot en de wijziging van reglement (solo - rijden) zal daar ook wel iets mee te maken hebben.
Enfin...op zoek naar iets anders dan maar (elite-raid?)

spijtig want vorig jaar was super, pracht parcours en buiten enkele files nergens problemen gehad.
viktor 22
Mountainbiker

Post by viktor 22 »

ik heb me kunnen inschrijven en heb nog een plaats vrij om
naar ginder te rijden.
Peter IV
Mountainbiker

Post by Peter IV »

Miljaar, de boel al vol of wat? Heb ik van de week op mijn planningske gezet, kan dus een alternatief gaan zoeken...
pieterp
Mountainbiker
Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up

Post by pieterp »

Biestie1 wrote: Zoals ik al zei ; dit gaat stilaan dezelfde richting uit als de Transalp. Hopelijk geeft de org. niet te rap toe aan de geur van het geld (meer deelnemers toelaten, hogere prijzen ...)
De inschrijvingsprijs is nog steeds schappelijk, er is een duidelijke limiet op het aantal deelnemers. Ik vind dat de organisatie er heel nuchter mee bezig is.

Anyhow, er is nog plaats genoeg in de Elite versie. Wij doen weer mee aan de elite (vorig jaar ook al) de nachtrit is gewoon verslavend...
-= isimo
Mountainbiker

Post by -= isimo »

3 plaatsjes gestegen, nog 12 (en 13) te gaan :P

-=mo
Post Reply