We horen weldra nog es bij de politiekers hoever het er mee staat........hadden beloofd om daar werk van te maken.
Maar politiekers............
Er stelt zich eigenlijk maar een klein probleem om het oorspronkelijke parcours in ere te herstellen.
Misschien eens andere pistes onderzoeken.....
MTB route Opwijk
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- crash biker
- Mountainbiker
mjah dat is altijd spijtig natuurlijk
ne mens vraagt hem af waar al die administratieve rompslomp voor nodig is om ochotte ochère een klein richtingaanwijzerke te plaatsen.
er rijdt zowiezo volk over
kweet daar in de geburen van Nijdrop nog wel wat uitbreidingskes zijn (met oa den Hoge Jan). Laat maar weten als dit van dienst kan zijn
ne mens vraagt hem af waar al die administratieve rompslomp voor nodig is om ochotte ochère een klein richtingaanwijzerke te plaatsen.
er rijdt zowiezo volk over
kweet daar in de geburen van Nijdrop nog wel wat uitbreidingskes zijn (met oa den Hoge Jan). Laat maar weten als dit van dienst kan zijn
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
Opgelet : aan Dokkene-bos heeft er iemand een massa steengruis achter gelaten....maar er is ook "ijzerwerk" in terug te vinden.
(alsook nagels, waarvan er al 1 in mijnen band zat....)
(alsook nagels, waarvan er al 1 in mijnen band zat....)
- crash biker
- Mountainbiker
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
heheHarald wrote:AMOW heeft dat inderdaad ergens liggen.
Maar ik heb een persoonlijke metaaldetector. ( is steeds ter beschikking alsge iets moest zoeken )
ooit isgekocht omdat ik m'n trouwring was verloren in de tuin![]()
Jaartje later gescheiden en die ring nooit meer gedragen
mooi
misschien moet ik die aan mijn voorwiel bevestigen, zodat ik geen dwaze valpartijen tegenkom over verdoken stukken metaal
Streets
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
Alles blijft zoals het nu is : huidig parcours blijft het definitieve parcours.Daaf wrote:is er al iets meer bekend over dat stuk in Kravaal?
komt dat er terug bij of blijft het zoals het is?
In de loop van dit jaar worden folders + kaartjes gedrukt en wordt er opnieuw een bord met overzichtskaart geplaatst aan de sporthal.
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
Daaf wrote:opgepast e jongens op de bloso-opwijk
ben zondag plat gereden opt einde van d'helle
ik hoorde een luide knal en zag een knoert van een nagel los door mijn voorband steken. ging er bovenaan in en kwam er naast de velg uit.
we hebben na het vervangen van de band nog wat rondgekeken en we hebben nog een paar nagels gevonden onder het gras.
Om iedereen verdere ellende te besparen hebben we ze in die rioolputtekes gegooid...
ik zeg niet dat er kwaad opzet in het spel is maar leuk was het alleszins niet