Rijervaring: BULLS COPPERHEAD 3 DISC
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
k heb vandaag de tt van beverlo gereden en inderdaad , rijden doet dat ding goed genoeg maar remmen .... da s wat anders!!!! zoals hier boven vermeld heb ik al eens problemen gehad met de remmen en nu vandaag had ik na een 10 tal km weer geen achterrem. begint een beetje vervelend te worden. maar dat geraakt wel weer opgelost
.
- budnaked
- Mountainbiker
Heb zelf een witte coppehead, maar ook een matzwarte stevens s4matriskie wrote:Volgende week ga ik me een copperhead 3 aanschaffen;
Nog een vraag voor copperhead owners:
- heeft er iemand een grijze gekocht? Nog nergens op het grote web een real time foto van een grijze bulls copperhead gezien...
- Is de mat zwarte uitvoering gemakkelijk te kuisen?
Deze is gepoedercoat zoals alle andere denk ik
Zeer gemakkelijk te kuisen, zeker een aanrader. maar omdat bijna iedereen een zwarte heeft wou ik eens een witte .
@ Motorbiker
Geloof me, op de markt is er niks beters qua afmontage te vinden voor die prijs dan de Bulls. Rij zelf met de Copperhead en ben er best tevreden van. Schakelen gaat prima, vork werkt zeer degelijk en het frame voelt vrij stijf aan. Dit gaat soms wel wat ten koste van het rijcomfort vind ik, maar ja, je kan voor die prijs ook niet alles verlangen hé. Vind je het rijcomfort zeer belangrijk, zou ik eerder voor een Cube gaan. Als 1000€ uw budget is, niet twijfelen, zeer deftig fietske voor zijn prijs. Ik ben ervan overtuigd dat er veel betere fietsen op de markt zijn, maar dat ga je dan ook aan uw portefeuille voelen.
Geloof me, op de markt is er niks beters qua afmontage te vinden voor die prijs dan de Bulls. Rij zelf met de Copperhead en ben er best tevreden van. Schakelen gaat prima, vork werkt zeer degelijk en het frame voelt vrij stijf aan. Dit gaat soms wel wat ten koste van het rijcomfort vind ik, maar ja, je kan voor die prijs ook niet alles verlangen hé. Vind je het rijcomfort zeer belangrijk, zou ik eerder voor een Cube gaan. Als 1000€ uw budget is, niet twijfelen, zeer deftig fietske voor zijn prijs. Ik ben ervan overtuigd dat er veel betere fietsen op de markt zijn, maar dat ga je dan ook aan uw portefeuille voelen.