Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
Trotsebelg
- Mountainbiker
Post by Trotsebelg »
Zal voor mij ook Hoogerheide zijn. Tegen 9u & 9.30 wss... (nog ni zeker da uur, mar peins da da zowa het beste is vor mij)
-
Trotsebelg
- Mountainbiker
Post by Trotsebelg »
Voor mij is dat best. Wil je erheen fietsen? Of met auto?maltje wrote:IK ga waarschijnlijk ook naar Hoogerheide.
Kunnen we samen af spreken?
Vanwaar ben je nu weer (heb eens iets gelezen, maar ben vergeten).
Groetjes
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Re: Crazycrashingcafédepapegaaibiketeamflashynewsflash
Post by StrammerMax »
StrammerMax wrote:StrammerMax's newsflash for slow bikers and Crazy Crashing Parrots:
zaterdag 17/01/2009: Overpelt (40 km)
zondag 18/01/2009: Hoogerheide (45 km)
Zouden mij voor zondag ook aanstaan: Brasschaat (40 km), Halle-Zoersel (45 km) of Eksel (40 km).
Ik lees net op het forum dat de toer in Eksel voor een groot stuk overeenkomt met de toer die op 24/12/08 kon gereden worden. Dat was een mooie toer! Anders naar daar en op 25/01/09 naar Hoogerheide? Eksel is natuurlijk een eind van hier. Papegaaien? rudie? Meer op z'n avatar lijkende zieke nidecker?Trotsebelg wrote:Zal voor mij ook Hoogerheide zijn. Tegen 9u & 9.30 wss... (nog ni zeker da uur, mar peins da da zowa het beste is vor mij)
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
-
Trotsebelg
- Mountainbiker
Post by Trotsebelg »
Lol strammer. Ik gaan wss Hoogerheide. Wil het ni tever gaan zoeken zelf. Even al dat rijden beu 
- StrammerMax
- Mountainbiker
Post by StrammerMax »
Dat hebt ge als ge mountainbiken verwart met katerbiken!Trotsebelg wrote:Lol strammer. Ik gaan wss Hoogerheide. Wil het ni tever gaan zoeken zelf. Even al dat rijden beu
-
Trotsebelg
- Mountainbiker
Post by Trotsebelg »
Kgaan wss ni drinken zaterdag zodat ik mijn afspraak nakom aan de Werner enzo dak zeker mee gaan rijden dit weekend.StrammerMax wrote:Dat hebt ge als ge mountainbiken verwart met katerbiken!Trotsebelg wrote:Lol strammer. Ik gaan wss Hoogerheide. Wil het ni tever gaan zoeken zelf. Even al dat rijden beu
Dus Maltje.. zeg maar. Waar wilde afspreken of moet k u ophalen ofzo? Let me know! En check regelmatig posts. Ik antwoord zo goe als meteen altij!
Paul, zie mar da ge mee nar hoogerheide ga. ik wil u nog zien rijden.. Weet neit hoe goe gij rijdt he... :p
- StrammerMax
- Mountainbiker
Post by StrammerMax »
Malt, wij zijn wel een zootje bikende pannenkoeken hé! Allé, ik toch!maltje wrote:IK ga waarschijnlijk ook naar Hoogerheide.
Kunnen we samen af spreken?
Dus, Belg, hiermee weet ge het meteen.Trotsebelg wrote:Weet neit hoe goe gij rijdt he...
-
Trotsebelg
- Mountainbiker
Post by Trotsebelg »
Hihi. Maar ik gaan voor de gezelligheid :D. Kzen zelf enorm traag :p. We zien wel. Maar ik ga daar zeker heen!!
Maltje stuur desnoods pm ofzo. makt ni uit. Lukt ons wel! :D
Strammer... zie mar da ge me er ni afrijdt of moet me wer schamen :D
Maltje stuur desnoods pm ofzo. makt ni uit. Lukt ons wel! :D
Strammer... zie mar da ge me er ni afrijdt of moet me wer schamen :D