Veldrijden

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

maltje wrote:Mijn maatje zou graag naar het wereldkamioenschap gaan kijken.
Zou dat de moeite zijn?Volgens mij kan je het allemaal veel beter op tv zien,maar dan heb je de sfeer niet natuurlijk.
Sfeer zal er wel zijn, maar of je veel gaat zien van de cross is iets anders.
Ik ben vorig jaar naar Treviso geweest en daar was het echt geweldig. Goeie sfeer en zeker niet alleen door de aanwezige Belgen. Daar hadden we dan ook nog eens het voordeel dat er geen massa volk was, zoals dat in Hoogerheide wel het geval zal zijn.

WK in België of Nederland zou ik persoonlijk niet gaan kijken wegens te druk. Volgend jaar in Tabor ben ik heel mss terug weer van de partij. 2010 Sankt-Wendel zal ook weer een massa Belgen op de been brengen...
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

PROFICIAT BARTJE EN LENTEL MET JE KLEINE LILY =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

yajop wrote:PROFICIAT BARTJE EN LENTEL MET JE KLEINE LILY =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
TZAL WEL ZIJN.Nu hebt ge nog ijd genoeg om je voor te bereiden op het WK

=D> =D> =D>
Nijntje
Mountainbiker

Post by Nijntje »

ah kijk, bij deze...

Dan toch nog 1 iets succesvols dit jaar :wink: .

Nee, Van harte Proficiat!! =D> =D>
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

go fast Bart 8) dikke proficiat aan de ouders
Maak het WK spannend Bart :-)
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

nu zal bar wellens wel vleugels hebben, hierbij ook proficiat (ook al denk ik dat die cyclo profs hier niet komen kijken of heb k t mis).
scott zot
Mountainbiker
Location: Cube Ltd Race 29 Mtb Pro Winner 29" Race Colnago Clx

Post by scott zot »

Een dikke proficiat aan beide ouders,
en hup naar de volgende :lol: :lol:
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

Zondag ook weest live kijken naar t bk. Een hele mooie namiddag topsport gezien. Dikke chapeau voor alle deelnemers. Wat me opviel : er zijn veel supporters die zich enkel voor de profs interesseren. Ik vond alle wedstrijden wel de moeite om te bekijken. De wedstrijd bij de beloften was superspannend, een 10tal renners waren elkaar meer dan waard, wat een weelde voor de toekomst van t crossen. Jammer voor Kenneth van compernolle dat t parcours zo hard bevroren was, ook al deed hij meer dan zijn best en reed super, het mocht niet baten Bastiaens ging verdient met de bloemen lopen op zijn thuisfront.
mooie sport, t moet moordend zijn om zo een uur alles te geven . =D>
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

vandaag op koppen(denk ik) een reportage over het veldrijden in vlaanderen!!
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

koppen deze week

Vlaanderen is gek van Veldrijden

Meer dan 1,2 miljoen kijkers en 15.000 supporters zagen Sven Nys zondag voor de zesde keer Belgisch Kampioen veldrijden worden. Veldrijden is razend populair en oervlaams. De renners zijn helden die afzien, maar toch nog zo dichtbij zijn dat je ze kan aanraken. Koppen trok een heel weekend op met familie en supporters van Sven Nys en Bart Wellens. Ook achter de schermen.

Wim Van Uffel is de vaste trainingsmaat van kampioen Sven Nys: "Sven heeft de sport echt omhoog getrokken. Hij is mijn beste vriend. Een echt toffe gast, maar ook een egoïst. Dat moet je zijn als je op dat niveau staat." Na de spannende laatste ronde spurt Wim naar de camper van Sven en Isabelle. "Dit is mooier dan Nieuwjaar of de kermis." Het begin van een urenlang feest.

Voor Erik Wellens, de neef van die andere kampioen Bart en voorzitter van de supportersclub, eindigt de wedstrijd in mineur. Wellens valt keer op keer. "Supporters zijn heel belangrijk voor Bart. Vooral als het minder goed gaat zoals vandaag." Eén troost: Bart kan elk moment vader worden: "Bart zal altijd speels blijven. De jeugd kijkt naar hem op en dat komt het veldrijden alleen maar

http://www.een.be/televisie1_master/pro ... ndex.shtml
Post Reply