Pétard wrote:tegenwoordig wordt er toch veel verwacht van de orgisators van een tt...
dan zetten ze heel de roadboek op het forum, dan moeten ze nog een percentage road/offroad, hm's, technische stukken, ... berekenen ook![]()
ik zal er nog een schepke bovenopdoen sie;
liefste organisator, welke banden zou ik best opleggen voor zaterdag?
ik heb
geax street runner
geax aroyo
geax barro mud
shwalbe black shark
shwalbe racing ralph
richey z-max intuition wcs
pinacle spike
hutchinson spider
hutchinson baracuda
of zou ik beter combineren?![]()
alvast bedankt en tot zaterdag ik peis dagge beter zult zijn met cachouen botten![]()
de rode brigade (of toch een deel ervan) start rond 13u
![]()
graptjen he pol...
17/01/2009 Denderwindeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ik peis dagge beter zult zijn met cachouen bottenzorro wrote:Pétard wrote:tegenwoordig wordt er toch veel verwacht van de orgisators van een tt...
dan zetten ze heel de roadboek op het forum, dan moeten ze nog een percentage road/offroad, hm's, technische stukken, ... berekenen ook![]()
ik zal er nog een schepke bovenopdoen sie;
liefste organisator, welke banden zou ik best opleggen voor zaterdag?
ik heb
geax street runner
geax aroyo
geax barro mud
shwalbe black shark
shwalbe racing ralph
richey z-max intuition wcs
pinacle spike
hutchinson spider
hutchinson baracuda
of zou ik beter combineren?![]()
alvast bedankt en tot zaterdag ik peis dagge beter zult zijn met cachouen botten![]()
de rode brigade (of toch een deel ervan) start rond 13u
![]()
graptjen he pol...
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
Post by Zotte Marre »
Jamaar, berekent ge het off-road percentage in afstand of in tijd? Dat kan een serieus verschil geven bij baggertoestanden, zulledenbever wrote:Iemand die de streek niet echt kent is niet veel met een roadbook. Terwijl het percentage offroad toch makkelijk kan ingeschat worden.Pétard wrote:tegenwoordig wordt er toch veel verwacht van de orgisators van een tt...
Voor een tt die maar voor de helft offroad gaat zet ik niet aan.