Ma de NMBS heeft al fotos komen trekken en al? Tzit al in proces bij de flieken. Kzou der toch nie meer komen wi.
Wij staan al op het boekske...
Naar het schijnt zijn de plannen van de racetrack ook maar niks
jezus maria, wat een overdreven reactie om een putteke te graven en dat zand op ne hoop te smijtenRens wrote:Oeie, moek et terug wissen frykt?
Ma de NMBS heeft al fotos komen trekken en al? Tzit al in proces bij de flieken. Kzou der toch nie meer komen wi.
Wij staan al op het boekske...
Naar het schijnt zijn de plannen van de racetrack ook maar niks
Ik zou het niet weten waar dat is, maar als ik het goed verstaan heb, willen ze iets E19 achtigs daar.Duffman wrote:Als ik de post van Nijntje (wat een nickRens wrote:Kzou het geen boske noemen maar eerder een paar bomen.![]()
Aan de kanten van lochristi![]()
) lees, bedoel je waarschijnlijk de Schuurgoedstraat in Sint-Amandsberg?
Godverdomme, zo nen dikke zever heb ik nu nog nooit gehoord.Nijntje wrote:Alle illegale bmx-trails zullen verwijderd worden. Doordat er dan 3 plekken zijn is het de bedoeling dat er geen illegale parcours meer worden aangelegd in andere bosjes of op andere terreinen. Volgend de BMX-ers zal dit ook wel lukken omdat het nu gebeurd uit noodzaak omdat er nergens iets is. BMX-ers verplaatsen zich ook gemakkelijk en zou de afstand geen probleem kunnen zijn.