Met de fiets naar het werk ...
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Gisteren morgen (07.15) was het nog zeer glad op de fietsroute AS/ROTEM (er is daar niet met zout gestrooid), dus lag het nog vol sneeuw en ijs en daar bovenop een waterlaag (gewoon met de angst naar het werk, piekdonker is het ook in de bossen)...in het licht van mijn fiets vloog plots een Oehoe voor mijn neus
....ik schrok even. Na 16.00 was de sneeuw zo goed als verdwenen, maar in het bos, waar ik ongeveer 1 km moet rijden om tot de fietsroute te komen, was ik aan het rijden op een soort matras (bevroren ondergrond met 5 cm slijk bovenop
nie te doen.....
-
esteban
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Bad Boy-Caad2 Niner RLT 9 RDO - RKT 9 RDO
Wat ik ook voorhad met de vrieskou is dat mijn batterij van mijn verlichting enorm snel leegliep. Heb er een 2de knipperlicht op het stuur bijgezet. Ik rij al bijna 6 jaar met een Turbocat verlichting, begin September koop ik mij een nieuw setje, ik denk dat ik een Lupine Tesla 4 ga kopen.
De dagen beginnen al te lengen
Kan kloppen, ik heb vorige week gemerkt dat de batterijen van mijn gps ook veel minder lang meegaan bij -5°.esteban wrote:Wat ik ook voorhad met de vrieskou is dat mijn batterij van mijn verlichting enorm snel leegliep. Heb er een 2de knipperlicht op het stuur bijgezet. Ik rij al bijna 6 jaar met een Turbocat verlichting, begin September koop ik mij een nieuw setje, ik denk dat ik een Lupine Tesla 4 ga kopen.
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
Post by Zotte Marre »
Ik rij (zo goed als) elke werkdag van Oosterzele naar Gent. Allemaal verhard, meestal met de koersfiets ('t is toch onroad en 't bolt goed natuurlijk).
Met de sneeuw en het vriesweer de beachbike gepakt (2.35 supermoto's op net geen 2kg. Geen last gehad van ijzelplekken of sneeuw, supergrip, dus onthou de tip!
Met de sneeuw en het vriesweer de beachbike gepakt (2.35 supermoto's op net geen 2kg. Geen last gehad van ijzelplekken of sneeuw, supergrip, dus onthou de tip!