Met de fiets naar het werk ...
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
esteban
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Bad Boy-Caad2 Niner RLT 9 RDO - RKT 9 RDO
Diene gele, lees Cannondale Sobe, ben ikke, heb de andere Cannondale vandemorgen wel goeiedag gezegd, ter hoogte van Domein van Huizingen, rond 0700uur. Misschien niet duidelijk genoeg
. Zal er in het vervolg op letten. Draag geen broek van Mountainbike.be maar wel eentje van bikepoint.be.
JE waar rij jij naartoe?
JE waar rij jij naartoe?
- J.E.
- Mountainbiker
AHAA, de raket heeft zich bekent gemaakt, proper tempooke!esteban wrote:Diene gele, lees Cannondale Sobe, ben ikke, heb de andere Cannondale vandemorgen wel goeiedag gezegd, ter hoogte van Domein van Huizingen, rond 0700uur. Misschien niet duidelijk genoeg. Zal er in het vervolg op letten. Draag geen broek van Mountainbike.be maar wel eentje van bikepoint.be.
JE waar rij jij naartoe?
ik rij van Ninove naar Overijse.....
Inderdaad.pt3r wrote:Same here. Eindelijk weer op de fiets, vorige week vond ik niet veilig wegens onberijdbare fietspaden.
De eerste keer dat het had geijzeld (begin december denk ik, aanvriezende motregen 's morgens), ben ik onderuit gegaan en recht op mijn rug gevallen.
Ik had toen zoveel pijn dat ik de eerste vijf minuten niet meer recht raakte.
Ik heb er nu nog last van: gaan lopen zit er al twee maanden niet meer in omdat de schokken te veel pijn doen aan m'n rug.
Nochtans is het niets ernstig volgens de dokter
Sindsdien neem ik bij ijzel in elk geval de auto.
Ik ga nu ook m'n leven niet riskeren om op m'n werk te raken...