De organisatie was tip top. Niets werd aan het toeval overgelaten. Er waren volgens mij zelfs iets teveel seingevers. Aan verkeerslichten, hebben de verkeerslichten altijd voorrang. Dus mijn inziens waren seingevers daar niet nodig. Toch chapeau voor die mannen die daar urenlang in de koude hebben gestaan. Ze zullen kouder gehad hebben dan ons. De bepijling was OK maar hier en daar kon misschien eentje meer gehangen hebben ('t is ook nooit goed hé l
De tocht zelf vond ik goed, maar ook niet meer dan dat. Daarvoor werd er ons teveel road onder de wielen geschoven. Zeker in het gedeelte voor de 1e bevoorrading met soms ellenlange verbindingsstukken. De offroad zelf was er natuurlijk om duimen en vingers van af te likken.
De eerste bevoorrading was wat vroegjes (na 15 km). Het was uiteraard een ideale locatie maar honger had ik nog niet (wie wel trouwens). Van die gelegenheid heb ik enkel gebruik gemaakt om de ijscola in de drinkbus om te ruilen voor een fanta. De tweede bevoorrading was letterlijk in de middle of nowhere. Prachtig !
Ik had precies 50 km op de teller. Heb ik een stuk gemist ????
Mits de safari's voor nog wat meer offroad kunnen zorgen, (hier en daar een weidedoorsteek ?) dan kan deze organisatie zeker een topper worden op de kalender.