Iemand meer info over deze tocht?
Zijn er wijzigingen na vorig jaar?
18/01/09 Brasschaat
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- SilverFokske
- Mountainbiker
Post by SilverFokske »
Vrij stil hier.milan thompson wrote:weet iemand het juiste adres?
[/url]http://kaart.mountainbike.be/MtbKalenderGeo.php[url]
2009-01-18 Toertocht - Antwerpse Veldtoertochten
Voetbalkantine SOC Maria-ter-Heide [brasschaat-maria-ter-heide] Ant
Afstanden: 25-40 km
Prijs: € 2,5-4
Starturen: 7.30-10.30
WTC Heide Vrienden 0477/784677
Als je van de afrit St-Job komt, na +/- 3km linksaf. Beetje verder rechtsaf naar voetbalveld denk ik. Let op, 50km/u en flitskasten!
Ga deze niet rijden, ondanks 5km van men deur; sorry.
Maar om de 4 weken sta ik van wacht, en rij dan wat in menne hof hé.
Hoe zou het parcours er bij liggen? Verwacht op 't militair domein en anti-tankkanaal wel vettige toestanden, na dooi en deze motregen.
Allé aan hen die gaan, amuseer ullie, en laat iets weten over waar en hoe het was. Binnen paar weken brak ik hier ook wel weer es rond.
cu[/url]
Ik ben nieuw en probeer (bijna hopeloos aan 4de poging toe) een bericht te plaatsen voor de Kiekefretter in de Kempen (dienen Brusseleer vraagt waar De Beelenlei is)
Ik ben namiddag een stukje parkoer gaan zien , ik geloof dat ge uw HD spuit maar moet klaarhouden. Het zal (op sommige plaatsen toch) pappig maar prettig zijn , tot morgen bikers.
Ik ben namiddag een stukje parkoer gaan zien , ik geloof dat ge uw HD spuit maar moet klaarhouden. Het zal (op sommige plaatsen toch) pappig maar prettig zijn , tot morgen bikers.