Voor mij heel goed gekend terrein allemaal.
Omdat ik in de aanloop naar carnaval Ninove op zaterdag met andere activiteiten aan mijnen kop zit ga ik deze tocht passen.
Dit ritje is in elk geval een aanrader en de organisatie van De Bakkusbikers is steeds in orde.
Succes zaterdag.
17/01/2009 Denderwindeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Pétard
- Mountainbiker
- Location: cube elite, Litespeed ocoee boormachien, Isaac baanmachien
tegenwoordig wordt er toch veel verwacht van de orgisators van een tt...
dan zetten ze heel de roadboek op het forum, dan moeten ze nog een percentage road/offroad, hm's, technische stukken, ... berekenen ook
ik zal er nog een schepke bovenopdoen sie;
liefste organisator, welke banden zou ik best opleggen voor zaterdag?
ik heb
geax street runner
geax aroyo
geax barro mud
shwalbe black shark
shwalbe racing ralph
richey z-max intuition wcs
pinacle spike
hutchinson spider
hutchinson baracuda
of zou ik beter combineren?
alvast bedankt en tot zaterdag
graptjen he pol...
dan zetten ze heel de roadboek op het forum, dan moeten ze nog een percentage road/offroad, hm's, technische stukken, ... berekenen ook
ik zal er nog een schepke bovenopdoen sie;
liefste organisator, welke banden zou ik best opleggen voor zaterdag?
ik heb
geax street runner
geax aroyo
geax barro mud
shwalbe black shark
shwalbe racing ralph
richey z-max intuition wcs
pinacle spike
hutchinson spider
hutchinson baracuda
of zou ik beter combineren?
alvast bedankt en tot zaterdag
graptjen he pol...
Iemand die de streek niet echt kent is niet veel met een roadbook. Terwijl het percentage offroad toch makkelijk kan ingeschat worden.Pétard wrote:tegenwoordig wordt er toch veel verwacht van de orgisators van een tt...
dan zetten ze heel de roadboek op het forum, dan moeten ze nog een percentage road/offroad, hm's, technische stukken, ... berekenen ook![]()
Voor een tt die maar voor de helft offroad gaat zet ik niet aan.
-
Pétard
- Mountainbiker
- Location: cube elite, Litespeed ocoee boormachien, Isaac baanmachien
sorry matie, ik hoop dat je me dit kan vergevendenbever wrote:Iemand die de streek niet echt kent is niet veel met een roadbook. Terwijl het percentage offroad toch makkelijk kan ingeschat worden.Pétard wrote:tegenwoordig wordt er toch veel verwacht van de orgisators van een tt...
dan zetten ze heel de roadboek op het forum, dan moeten ze nog een percentage road/offroad, hm's, technische stukken, ... berekenen ook![]()
Voor een tt die maar voor de helft offroad gaat zet ik niet aan.
de organisatie kennende en het roadbook in acht nemende kan ik u met zekerheid zeggen dat het hier om een mtb tocht gaat, asvalt wordt enkel gebruikt om tot de volgende zone te komen, of als een voetweg geasfalteerd is, nu ja...
ik schat 70/30
Ok, bedankt ! Dat ziet er interessant uit...en hopelijk droogt het nog wat uit.Pétard wrote:sorry matie, ik hoop dat je me dit kan vergevendenbever wrote:Iemand die de streek niet echt kent is niet veel met een roadbook. Terwijl het percentage offroad toch makkelijk kan ingeschat worden.Pétard wrote:tegenwoordig wordt er toch veel verwacht van de orgisators van een tt...
Voor een tt die maar voor de helft offroad gaat zet ik niet aan.![]()
de organisatie kennende en het roadbook in acht nemende kan ik u met zekerheid zeggen dat het hier om een mtb tocht gaat, asvalt wordt enkel gebruikt om tot de volgende zone te komen, of als een voetweg geasfalteerd is, nu ja...
ik schat 70/30