Veldrijden
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Sven Nys is top
,Niels Albert had de beste benen het lot heeft het anders bepaald jammer had het hem ook gegunt zijn tijd zal nog wel komen 
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
ik denk als albert bij nys had kunnen blijven da ze te hard naar elkaar hadden zitten zien en dat de koers anders had verlopen. Denk zelfs dat er dan iemand anders met de driekleur had gaan lopen.
[quote="K10"][quote="maltje"]Mijn maatje zou graag naar het wereldkamioenschap gaan kijken.
Zou dat de moeite zijn?Volgens mij kan je het allemaal veel beter op tv zien,maar dan heb je de sfeer niet natuurlijk.[/quote]
hmm, ik vind ook dat je beter op tv kan volgen, het wk gaat bovendien nog ns geweldig druk zijn ook...
[/quote]
Ben 2 jaar geleden op het wk geweest en als het is om te kijken, ben je met de tv idd het beste. Op een gewonere cross is dat anders omdat er altijd wel punten op het parcours zijn (meestal het verste van de jenevertenten, hehe) waar je gerust staat.
Zou dat de moeite zijn?Volgens mij kan je het allemaal veel beter op tv zien,maar dan heb je de sfeer niet natuurlijk.[/quote]
hmm, ik vind ook dat je beter op tv kan volgen, het wk gaat bovendien nog ns geweldig druk zijn ook...
Ben 2 jaar geleden op het wk geweest en als het is om te kijken, ben je met de tv idd het beste. Op een gewonere cross is dat anders omdat er altijd wel punten op het parcours zijn (meestal het verste van de jenevertenten, hehe) waar je gerust staat.
Er staan ook dikwijls grote schermen opgesteld zodat je heel de cross kan volgen!!TITTYMAN wrote:Ben 2 jaar geleden op het wk geweest en als het is om te kijken, ben je met de tv idd het beste. Op een gewonere cross is dat anders omdat er altijd wel punten op het parcours zijn (meestal het verste van de jenevertenten, hehe) waar je gerust staat.K10 wrote:hmm, ik vind ook dat je beter op tv kan volgen, het wk gaat bovendien nog ns geweldig druk zijn ook...maltje wrote:Mijn maatje zou graag naar het wereldkamioenschap gaan kijken.
Zou dat de moeite zijn?Volgens mij kan je het allemaal veel beter op tv zien,maar dan heb je de sfeer niet natuurlijk.
klopt, maar dan moet je nog een plaatsje vinden in die buurt, wat echt niet evident isjerre1 wrote:Er staan ook dikwijls grote schermen opgesteld zodat je heel de cross kan volgen!!TITTYMAN wrote:Ben 2 jaar geleden op het wk geweest en als het is om te kijken, ben je met de tv idd het beste. Op een gewonere cross is dat anders omdat er altijd wel punten op het parcours zijn (meestal het verste van de jenevertenten, hehe) waar je gerust staat.K10 wrote: hmm, ik vind ook dat je beter op tv kan volgen, het wk gaat bovendien nog ns geweldig druk zijn ook...
op tijd vertrekken zodat ge plaats hebt bij een schermK10 wrote:klopt, maar dan moet je nog een plaatsje vinden in die buurt, wat echt niet evident isjerre1 wrote:Er staan ook dikwijls grote schermen opgesteld zodat je heel de cross kan volgen!!TITTYMAN wrote: Ben 2 jaar geleden op het wk geweest en als het is om te kijken, ben je met de tv idd het beste. Op een gewonere cross is dat anders omdat er altijd wel punten op het parcours zijn (meestal het verste van de jenevertenten, hehe) waar je gerust staat.