Veldrijden

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Sven Nys is top =D> ,Niels Albert had de beste benen het lot heeft het anders bepaald jammer had het hem ook gegunt zijn tijd zal nog wel komen 8)
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Mijn maatje zou graag naar het wereldkamioenschap gaan kijken.
Zou dat de moeite zijn?Volgens mij kan je het allemaal veel beter op tv zien,maar dan heb je de sfeer niet natuurlijk.
K10
Mountainbiker

Post by K10 »

maltje wrote:Mijn maatje zou graag naar het wereldkamioenschap gaan kijken.
Zou dat de moeite zijn?Volgens mij kan je het allemaal veel beter op tv zien,maar dan heb je de sfeer niet natuurlijk.
hmm, ik vind ook dat je beter op tv kan volgen, het wk gaat bovendien nog ns geweldig druk zijn ook... :wink:
jakke-pompier
Mountainbiker

Post by jakke-pompier »

ik denk als albert bij nys had kunnen blijven da ze te hard naar elkaar hadden zitten zien en dat de koers anders had verlopen. Denk zelfs dat er dan iemand anders met de driekleur had gaan lopen.
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

[quote="K10"][quote="maltje"]Mijn maatje zou graag naar het wereldkamioenschap gaan kijken.
Zou dat de moeite zijn?Volgens mij kan je het allemaal veel beter op tv zien,maar dan heb je de sfeer niet natuurlijk.[/quote]
hmm, ik vind ook dat je beter op tv kan volgen, het wk gaat bovendien nog ns geweldig druk zijn ook... :wink:[/quote]

Ben 2 jaar geleden op het wk geweest en als het is om te kijken, ben je met de tv idd het beste. Op een gewonere cross is dat anders omdat er altijd wel punten op het parcours zijn (meestal het verste van de jenevertenten, hehe) waar je gerust staat.
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

TITTYMAN wrote:
K10 wrote:
maltje wrote:Mijn maatje zou graag naar het wereldkamioenschap gaan kijken.
hmm, ik vind ook dat je beter op tv kan volgen, het wk gaat bovendien nog ns geweldig druk zijn ook... :wink:
Ben 2 jaar geleden op het wk geweest en als het is om te kijken, ben je met de tv idd het beste. Op een gewonere cross is dat anders omdat er altijd wel punten op het parcours zijn (meestal het verste van de jenevertenten, hehe) waar je gerust staat.
Er staan ook dikwijls grote schermen opgesteld zodat je heel de cross kan volgen!!
K10
Mountainbiker

Post by K10 »

jerre1 wrote:
TITTYMAN wrote:
K10 wrote: hmm, ik vind ook dat je beter op tv kan volgen, het wk gaat bovendien nog ns geweldig druk zijn ook... :wink:
Er staan ook dikwijls grote schermen opgesteld zodat je heel de cross kan volgen!!
klopt, maar dan moet je nog een plaatsje vinden in die buurt, wat echt niet evident is
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

K10 wrote:
jerre1 wrote:
TITTYMAN wrote: Ben 2 jaar geleden op het wk geweest en als het is om te kijken, ben je met de tv idd het beste. Op een gewonere cross is dat anders omdat er altijd wel punten op het parcours zijn (meestal het verste van de jenevertenten, hehe) waar je gerust staat.
klopt, maar dan moet je nog een plaatsje vinden in die buurt, wat echt niet evident is
op tijd vertrekken zodat ge plaats hebt bij een scherm :lol:
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

Beetje onnozel hé, naar de cross gaan kijken ter plaatse en dan voor een scherm gaan staan :lol: Kzal wel een plaatske reserveren voor mijn scherm thuis en 's morgens eerst gaan biken, hehe :lol:
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Wij gaan met nen bus en een goei 30 man gaan piepen in Holland den 1ste februari... Eerste keer dat ik dat doen, zal 't jullie weten te zeggen of 't de moeite is of niet. Sfeer zal er wel genoeg zijn zeker?
Post Reply