432 deelnemers is veel te weinig voor zo'n organisatie. Heeft iedereen schrik van een beetje vrieskou?
Zelf een verslagje gemaakt en een aantal foto's genomen van onderweg zie www.svzomergem.be
Post by SafariChris »
Post by Pro-bikertje »
Post by SafariChris »
Zeer mooie foto's!disc wrote:Ik sluit mij volledig aan bij alle voorgaande opmerkingen en kan maar één ding zeggen:![]()
![]()
![]()
432 deelnemers is veel te weinig voor zo'n organisatie. Heeft iedereen schrik van een beetje vrieskou?
Zelf een verslagje gemaakt en een aantal foto's genomen van onderweg zie www.svzomergem.be
Ja... zeker weten... zeker de natuurfoto's zijn prachtig! Het brengt goeie herinneringen naar boven!! En inderdaad... denk dat er vele waren die niet uitgezet hebben door het ijsweer.SafariChris wrote:Zeer mooie foto's!disc wrote:Ik sluit mij volledig aan bij alle voorgaande opmerkingen en kan maar één ding zeggen:![]()
![]()
![]()
Post by safari rider jerry »
Post by off road biker »