11/01/09 Zeebrugge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
disc
Mountainbiker

Post by disc »

Ik sluit mij volledig aan bij alle voorgaande opmerkingen en kan maar één ding zeggen: =D> =D> =D>

432 deelnemers is veel te weinig voor zo'n organisatie. Heeft iedereen schrik van een beetje vrieskou?

Zelf een verslagje gemaakt en een aantal foto's genomen van onderweg zie www.svzomergem.be
SafariChris
Mountainbiker

Verloren voorwerp

Post by SafariChris »

In onze kantine werd een metalen koker gevonden met enkele persoonlijke voorwerpen in. Ik denk dat 't van de tafel aan de brandweerhaspel is, Wim en Marianne zaten daar.
Pro-bikertje
Mountainbiker

Post by Pro-bikertje »

Amai, amai, Super leuke tocht.
Het valt op dat in deze tocht ZEER VEEL :bounce: energie ingestopt is door de organisatie, en ook dat iedere medewerker precies wist wat hij moest doen. Alles was tot in de puntjes voorbereid,
en dit voor een 1é maal.

AAN ALLE MEDEWERKERS, E DIKKE PROFICIAT.
SafariChris
Mountainbiker

Post by SafariChris »

disc wrote:Ik sluit mij volledig aan bij alle voorgaande opmerkingen en kan maar één ding zeggen: =D> =D> =D>

432 deelnemers is veel te weinig voor zo'n organisatie. Heeft iedereen schrik van een beetje vrieskou?

Zelf een verslagje gemaakt en een aantal foto's genomen van onderweg zie www.svzomergem.be
Zeer mooie foto's!
elros
Mountainbiker

Post by elros »

SafariChris wrote:
disc wrote:Ik sluit mij volledig aan bij alle voorgaande opmerkingen en kan maar één ding zeggen: =D> =D> =D>

Zeer mooie foto's!
Ja... zeker weten... zeker de natuurfoto's zijn prachtig! Het brengt goeie herinneringen naar boven!! En inderdaad... denk dat er vele waren die niet uitgezet hebben door het ijsweer.
Flashy
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Elite 2015|Rose Mr ride 29er|Carbon Chinees 29er

Post by Flashy »

Bedankt voor de zeer mooie tourtocht .
Dit was de eerste tourtocht voor mijn dochter van 8 jaar en we hebben de 35km met veel plezier afgerond. bedankt aan de organisatie.
De bevoorrading was ideaal voor deze in een verwarmde tent.
safari rider jerry
Mountainbiker

Post by safari rider jerry »

BEDANKT aan alle deelnemers , seingevers en vrijwilligers om van onze eerste "Safari Tour" een succes te maken
! =D> ! =D> ! =D> ! Hopelijk tot volgend jaar :lol:

Alle foto's met zichtbare nummer worden via gekende e-mailadressen verzonden , alle foto's zullen nog op onze site komen .

bedankt,
Vanden Broele jerry
Voorzitter Safari riders
Dorry
Mountainbiker

Post by Dorry »

Prachtige tocht!!! heb de 55km gedaan...
Bij slecht(lees vochtig) weer zou dit wel een killer geweest zijn.

alles erop en eraan...
en dat voor 2 €

Je ziet inderdaad dat hier veel tijd in gestoken werd...
Ik bekijk mijn mailbox elke dag om te zien of de foto's er al zijn.... wanneer mogen we deze verwachten? (mail of site)

Zo'n tocht verdient nog meer deelnemers....

PROFICIAT aan iedereen die hier zijn/haar steentje heeft bijgedragen!!!
yipman
Mountainbiker

Post by yipman »

aangenaam verrast door deze organisatie meer dan een dikke pluim :-D - ook van Knokke-Heist en enkele single tracks ontdekt waarvan ik het bestaan niet kende - hopelijk volgend jaar ook toegang tot de achterhaven
off road biker
Mountainbiker

Post by off road biker »

proficiat =D> =D> =D> =D> safari bikers en alle medewerkers
heeeeeeel moooi rit (55km) :lol: goeie afpijling :roll: super bevoorading :wink:
vriendelijke seingevers 8) kortom een toertocht om terug te komen :bounce: :bounce:
tot volgende editie :drunk:
Post Reply