Wel gewaar geworden dat ik nog wel een beetje training zal kunnen gebruiken want de klimmersbenen waren dat nog nie
PRACHTIGE ORGANISATIE!MISSCHIEN EEN BEETJE TEVEEL OFROAD MAAT GEZIEN DE OMSTANDIGHEDEN KON DAT WEL NIE ANDERS ZEKER
Post by bezembiker »
Post by champ 08-09 »
als je sommige passages gisteren zou gezien hebben, dan vielen ze wellicht niet te vergelijken met vandaag... ik herhaal dat de kodo's een toporganisatie zijn, heel zeker, maar dat het op sommige plaatsen limiet was om zo'n groep mensen (ook amateurs) door te sturen... dus je (wellicht belachelijk bedoelde) voorstel om zout te strooien, zou in zo'n geval zelfs niet eens zó stom zijnmathieu wrote:mooie tochtnet de 45 gedaan en voldaan
twas een leuke tocht maar ik vond het niet zo gevaarlijk ik hoorde van iemand aan de bevorading van de kodo's dat er al mensen van het forum het onverantwoord vonden van die ijsplek(ken) wat kunnen zij daar nu aan doen moeten ze mssn zout strooienen dan nog ge kon er mooi langs rijden ik heb zelf mijn snelheid bijna niet moeten aanpassen aan het parcour
Post by the grandmaster »