Banden: Schwalbe
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Ooit al iets besteld bij deze winkel?Mick wrote:Bij bikediscount worden ze verkocht aan 35€ voor de volledig zwarte en de Groen-zwarte aan 40€...
Zie http://www.bikediscount.de/html/ust-reifen.html
Ik zou zeggen: Kopen maar! :D
Hoe kan je betalen (zonder creditcard) en wat zijn de verzendingskosten?
Ik heb er Eupen mee gereden, dus veel rotsen, wortels en weinig modder.
Rotsen vielen mee. Ik heb er echter geen vertrouwen in op wortels ivm zijdelingse grip. Modder lust hij evenmin. Wel loopt hij door zijn profiel niet vol, een slick evenmin.
Maar bollen als de beste. Dit is voor mij toch niet echt een universele band.
Rotsen vielen mee. Ik heb er echter geen vertrouwen in op wortels ivm zijdelingse grip. Modder lust hij evenmin. Wel loopt hij door zijn profiel niet vol, een slick evenmin.
Maar bollen als de beste. Dit is voor mij toch niet echt een universele band.
Heb ook een setje liggen, maar enkel nog maar achteraan opgelegd, en dan wel voor de Flanders Cup te St-Goriks-Oudenhove. Was daar een vrij droog parkoers, maar op het enige natte stukje (redelijk steil omhoog) toch duidelijk gebrek aan grip.
Nochtans wordt de RR door het Duitse tijdschrift Mountainbike als uitstekende all-rounder bestempeld. We zullen zien, ik heb er in feite nog te weinig ervaring mee om echt te kunnen beoordelen.
Nochtans wordt de RR door het Duitse tijdschrift Mountainbike als uitstekende all-rounder bestempeld. We zullen zien, ik heb er in feite nog te weinig ervaring mee om echt te kunnen beoordelen.