uncle sam wrote:Sommigen zijn hier duidelijk veel te fanatiek en hebben enorm grote oogkleppen aan.
Al eens gedacht dat valpartijen, materiaalpech, vermoeidheid, uitvluchten, etc. niet alleen door het lot komen?
Vanaf de start de fors erop leggen zodat anderen meteen onder druk komen. Dat men van de ideale lijn moet afwijken om voorbij te geraken, hierbij gepaard in een put rijden - spaak breken - wiel breken - ...
Het is glibberig voor iedereen en iedereen heeft kans op een valpartij. Al gebeurt dit eerst bij de minst frisse of minst technische.
Nuja, vooraf had ik gehoopt op Wellens en ik gunde het hem echt.
Ma den beste en slimste heeft vandaag gewonnen.
Veldrijden
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- herder levi
- Mountainbiker
Post by herder levi »
Omdat in MIJN ogen den beste mag/moet winnen en ik Niels gewoon den besten vond.Simpel.LuckyIron wrote:Effe dit zinnetje aanhalen: waarom verdient hij de titel niet volgens u?herder levi wrote:Den besten van de wedstrijd was ongetwijfeld Niels Albert.Als je ziet wat hij goed maakt na die mechanische pech.
De val van Vantornhout is het geluk geweest voor Nys,want anders had hij Vantornhout er waarschijnlijk niet afgekregen en zou Albert er zeker bij gekomen zijn.Nou ja,de Nys mag weliswaar content zijn.
Op een presenteerblaadje heeft hij het niet gekregen,hij heeft ervoor gewerkt maar deze keer verdiende hij het niet.
Zo zie je maar dat de beste man in koers niet altijd wint...
ps : en ik ben geen voorstander voor de één of de ander maar ik bewonder wel de karakteriële vechtlust van Niels...
Al bij al een schoon podium![]()
Het is natuurlijk zo dat allerhande oorzaken medebepalen wie er als eerste over de meet komt en eerlijk gezegd,op dat punt heeft Nys de minste tegenslag gehad.Volgens mij heeft Nys wel degelijk ablok gereden en zeker de laatste rondes.Als je dan ziet hoe dicht Niels nog komt,ja... en het zou idd. gekunnen hebben dat Nys ze er allemaal nog afreed
Voor diegenen die Nys den besten vonden is het dan ook verdiend dat hij de wedstrijd won.En ik gun het hem wel degelijk
Last edited by herder levi on Sun 11 Jan 2009 18:10, edited 1 time in total.
- herder levi
- Mountainbiker
Post by herder levi »
Bedankt om me in te delen bij de "jonge" categoriefiremen wrote:ja jonge HERDER LEVI wat voor zever verkoopt gij toch.
Hij heeft het gekregen, Wie zegt dat nys ze er niet af had kunnen rijden.
Nys is de terechte kampioen.
grtz
Zever verkopen?Dat is gewoon mijn mening die ik kenbaar maak.
En volgens mij heeft Nys er niemand afgereden,alléé,toch niet den besten in MIJN ogen en je weet al wie dat is .
NYS kon amper de laatste ronde met veeel moeite Albert afhouden, als de koers 200mtr langer was had hij het zitten,herder levi wrote:Bedankt om me in te delen bij de "jonge" categoriefiremen wrote:ja jonge HERDER LEVI wat voor zever verkoopt gij toch.
Hij heeft het gekregen, Wie zegt dat nys ze er niet af had kunnen rijden.
Nys is de terechte kampioen.
grtz![]()
Zever verkopen?Dat is gewoon mijn mening die ik kenbaar maak.
En volgens mij heeft Nys er niemand afgereden,alléé,toch niet den besten in MIJN ogen en je weet al wie dat is .
maar zoals hierboven, als als als,ben je niks mee.
Ik begrijp wel de enorme ontgoocheling van Niels, als je in de tricolore trui kan rijden een heel jaar,tja,eerlijk gezegd, ik zie ze liever dan de WK trui.Valt veel beter op, op TV
Mijn uitslag die ik hoop op het WK is:
1.wellens
2 Albert
3 pauwels.
- edse
- Mountainbiker
proficiat Sven,prachtige wedstrijd.
als,als,als,als...
als Sven in die laatste ronde niet hapert dan komt Niels niet zo dicht meer.
Dus nen "als" telt niet.
Maar toch ook veel respect voor Niels,hopelijk kent hij minder tegenslag op het WK.
Langs den anderen kant ook veel bewondering voor Sven die eigenlijk al sedert augustus ( peking )toch al serieus presteert.Ook jonge pauwels was er terug bij hé.
Maar wat vinden jullie bij de categorie masters van die gedeelde titel,2 kampioen,dat vind ik toch wel een beetje raar.Was hunne fotofinish nog niet geinstalleerd misschien?
als,als,als,als...
als Sven in die laatste ronde niet hapert dan komt Niels niet zo dicht meer.
Dus nen "als" telt niet.
Maar toch ook veel respect voor Niels,hopelijk kent hij minder tegenslag op het WK.
Langs den anderen kant ook veel bewondering voor Sven die eigenlijk al sedert augustus ( peking )toch al serieus presteert.Ook jonge pauwels was er terug bij hé.
Maar wat vinden jullie bij de categorie masters van die gedeelde titel,2 kampioen,dat vind ik toch wel een beetje raar.Was hunne fotofinish nog niet geinstalleerd misschien?