Pech voor de andere idd,maar sven heeft het toch niet gestolen.
een Wellens en Pauwelsfan.
Veldrijden
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
het was toch spannend. Als ze nu nog een bikke willen samen werken bij het WK dan zie ik het zitten om plaatsen 1,2en 3 belgisch te kleuren
- herder levi
- Mountainbiker
Post by herder levi »
Den besten van de wedstrijd was ongetwijfeld Niels Albert.Als je ziet wat hij goed maakt na die mechanische pech.
De val van Vantornhout is het geluk geweest voor Nys,want anders had hij Vantornhout er waarschijnlijk niet afgekregen en zou Albert er zeker bij gekomen zijn.Nou ja,de Nys mag weliswaar content zijn.
Op een presenteerblaadje heeft hij het niet gekregen,hij heeft ervoor gewerkt maar deze keer verdiende hij het niet.
Zo zie je maar dat de beste man in koers niet altijd wint...
ps : en ik ben geen voorstander voor de één of de ander maar ik bewonder wel de karakteriële vechtlust van Niels...
Al bij al een schoon podium

De val van Vantornhout is het geluk geweest voor Nys,want anders had hij Vantornhout er waarschijnlijk niet afgekregen en zou Albert er zeker bij gekomen zijn.Nou ja,de Nys mag weliswaar content zijn.
Op een presenteerblaadje heeft hij het niet gekregen,hij heeft ervoor gewerkt maar deze keer verdiende hij het niet.
ps : en ik ben geen voorstander voor de één of de ander maar ik bewonder wel de karakteriële vechtlust van Niels...
Al bij al een schoon podium
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
Blijkbaar was den beste toch 2de vandaag! De wedstrijd had er pas anders uitgezien als Albert geen spaakbreuk had gehad!SPECI wrote:nie waar, den beste rijd eerst over de streepmaltje wrote:ALBERT wat doet ge nu?????
De beste van de dag,zeker weten![]()
jammer van die val van vantornhout, de wedstrijd had er anders kunnen uitzien.
Maar uiteraard proficiat aan Nys, heel knap gereden
Naar ik gehoord heb (kunnen volgen via telefoon en andere media)! Was ook de val van Vantornhout omwille van onoplettendheid? Of hoe zat dat precies? Volgens mijn bronnen was dat wat van vermoeidheid?
Den besten van de wedstrijd was ongetwijfeld Niels Albert.?herder levi wrote:Den besten van de wedstrijd was ongetwijfeld Niels Albert.Als je ziet wat hij goed maakt na die mechanische pech.
De val van Vantornhout is het geluk geweest voor Nys,want anders had hij Vantornhout er waarschijnlijk niet afgekregen hebben en zou Albert er zeker bij gekomen zijn.Nou ja,de Nys mag weliswaar content zijn.
De Niels was vandaag heel goed !!! Maar om nu te zeggen de beste ? Ze hebben alle twee evenveel kop gedaan en als je dan in het begin pech hebt is dat jammer maar nog redelijk om terug goed te maken omdat de eerste nog niet A blok fietsen .
En in de laatste ronde kan Nys alleen maar verliezen en moet het risico op fouten vermijden en daarom kan Niels nog terug komen door meer risico’s te nemen .
Ik stel vast dat ze alle twee heel goed waren en dat de kampioen van België Sven Nys is en dat telt !
Maar als ze als ploeg naar het wk gaan zal Boom toch veel moeite hebben om te winnen daar ben ik zeker van .
- LuckyIron
- Mountainbiker
Effe dit zinnetje aanhalen: waarom verdient hij de titel niet volgens u?herder levi wrote:Den besten van de wedstrijd was ongetwijfeld Niels Albert.Als je ziet wat hij goed maakt na die mechanische pech.
Al bij al een schoon podium![]()
Proficiat Sven
!
Commentaar hierboven : "Sven controleerde de volledige wedstrijd PUNT", Rob zal goed beloond worden voor zijn eerste ronde.
Albert was zeer goed, maar de winnaar is de beste man in koers. In een boksmatch kan men winnen op punten, maar nog niet in een veldrit
Chapeau Sven (6 titels)
De patron van LBK ziet zijn investering ongetwijfeld al renderen.
Commentaar hierboven : "Sven controleerde de volledige wedstrijd PUNT", Rob zal goed beloond worden voor zijn eerste ronde.
Albert was zeer goed, maar de winnaar is de beste man in koers. In een boksmatch kan men winnen op punten, maar nog niet in een veldrit
Chapeau Sven (6 titels)
De patron van LBK ziet zijn investering ongetwijfeld al renderen.
Last edited by pesse on Sun 11 Jan 2009 17:49, edited 1 time in total.
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
knappe wedstrijd gezien met nog een knappere niels die terug komt op sven nys en nog bijna wint ook
vind dat sven de titel verdient heeft en hij heeft ze niet cadeau gekregen.
mooi podium ook.
sven
niels
kevin
vind dat sven de titel verdient heeft en hij heeft ze niet cadeau gekregen.
mooi podium ook.
sven
niels
kevin
Sommigen zijn hier duidelijk veel te fanatiek en hebben enorm grote oogkleppen aan.
Al eens gedacht dat valpartijen, materiaalpech, vermoeidheid, uitvluchten, etc. niet alleen door het lot komen?
Vanaf de start de fors erop leggen zodat anderen meteen onder druk komen. Dat men van de ideale lijn moet afwijken om voorbij te geraken, hierbij gepaard in een put rijden - spaak breken - wiel breken - ...
Het is glibberig voor iedereen en iedereen heeft kans op een valpartij. Al gebeurt dit eerst bij de minst frisse of minst technische.
Nuja, vooraf had ik gehoopt op Wellens en ik gunde het hem echt.
Ma den beste en slimste heeft vandaag gewonnen.
Al eens gedacht dat valpartijen, materiaalpech, vermoeidheid, uitvluchten, etc. niet alleen door het lot komen?
Vanaf de start de fors erop leggen zodat anderen meteen onder druk komen. Dat men van de ideale lijn moet afwijken om voorbij te geraken, hierbij gepaard in een put rijden - spaak breken - wiel breken - ...
Het is glibberig voor iedereen en iedereen heeft kans op een valpartij. Al gebeurt dit eerst bij de minst frisse of minst technische.
Nuja, vooraf had ik gehoopt op Wellens en ik gunde het hem echt.
Ma den beste en slimste heeft vandaag gewonnen.