11/01/09 Zeebrugge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
defendercrazy
Mountainbiker

zeebrugge

Post by defendercrazy »

Ben benieuwd wat het wordt in zeebrugge. Hopelijk valt het weer goed mee.
Goed initiatief van die gratis foto!
Cheers,
tot zondag.
FCG
Mountainbiker

Post by FCG »

A M GlobeBiker wrote:Zeg besten,

kan er mij iemand zeggen wat voor banden in tzand je moet hebben, + ik heb schijfremmen/ fully : dat zand, kan dat kwaad voor zo een echte Ardennen fiets ?.... zou ik niet beter een fietske huren voor ene keer (de 55 km) ??

Groetjes
Anna M
Hallo,

zou deze inderdaad niet met strandbanden rijden, met dat de ondergrond goed bevroren ligt, is het op sommige plaatsen spekglad.

greets,

Danny
amateur-biker
Mountainbiker

Post by amateur-biker »

Zonder ongelukken zijn we van de partij :bounce: :bounce: .
ridleybiker
Mountainbiker

Post by ridleybiker »

:-D beste safari rijders,
Als kustbewoners van De Haan komen wij ook bij jullie langs met een groepje Zeevogels.
Tot Zondag =D> =D>
dickino
Mountainbiker

Post by dickino »

Ikke kom ook af.
Ben oorspronkelijk van Blankenberge en heb nog nooit in die streek gereden dus ... ik kom zeker af.
En ik hou van dit koude ( harde ondergrond ) weer !!!

Tot zondag
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Kan me niet herrinneren dat ik deze ooit gereden heb. :roll: Kan natuurlijk ook 'alzheimer lite' zijn :lol: Moet hier dringend eens verandering in brengen, want op het strand rijden is steeds super!. De C-ploeg tekent present, hoewel het wel eens 9 uur kan zijn...
mudboy
Mountainbiker

Post by mudboy »

Ik ben ziek en kan dus niet afkomen naar Zeebrugge. Wil iemand mij misschien de gps-track achteraf eens doormailen (stefan1@mail.be ; Garmin) ? Dan kan ik hem nadien eens afbollen... het parcours ziet er op Google Earth boeiend uit. Ter compensatie krijg je ev. andere mtb-tracks van TT's. Mercikes !
Kriezies
Mountainbiker

Post by Kriezies »

Deze rit (55 km) samen met mijn kameraden van de Zwilly Bikers gereden , alhoewel een klein groepje reeds van in het begin het hazenpad had gekozen, zodat op het einde Rik en ik overbleven. Dat zal ongetwijfeld niet goed onthaald zijn bij de collega's... :oops:

Proficiat =D> aan de organisatie. Schitterende rit! Zo goed zelfs dat ik er niets op aan te merken heb. Doe zo voort en hopelijk mogen we volgend jaar opnieuw in Zeebrugge rijden.

Er zaten stukken tussen die ik nog nooit gereden had, en dat als inwoner van Heist (dus mijn achtertuin). Vooral het stuk vanaf Herdersbrug langs de vaart richting café 'Den Overzet' was nieuw voor mij.

Kris.

PS: Dat stukje 'Oud Brugge' was lekker. Je mag volgend jaar opnieuw missen met de bestelling van de 'schelletjes' kaas... :wink:
full-bull
Mountainbiker

Post by full-bull »

wat was me dat vandaag. zo'n mooie rit in onze achtertuin (ben van dudzele). verschillende stroken die ik nog nooit had gereden. vanaf vandaag ziet mijn trainingsparcours er volledig anders uit.

een dikke proficiat aan de safari-riders. zo'n mooi stuk off-road vanaf lissewege tot ...

kan nie veel anders zeggen dan een dikke proficiat en doe zo voort (en dat voor een eerste keer). ben volgend jaar zeker terug van de partij.
rollemol
Mountainbiker

Post by rollemol »

Aangezien er in onze buurt bijna niet te fietsen viel met de sneeuw (laat staan trainen ) heb ik ook de verplaatsing naar de kust gemaakt .
Owel , ik heb me deze verplaatsing geen minuut beklaagd .
Het parkoer was toch wel afwisselend en doordat het daar niet gesneeuwd had prima te fietsen en kon je er goed trainen .
Onderweg twee bevoorradingen op de langste afstand met alles erop en eraan , seingevers op de plaatsen waar ze moesten staan (respect ! ) en goed afgepeild wat toch niet evident was met stukken strand erin .
Als er volgend jaar hier bij ons weer zo veel sneeuw ligt dan kom ik zeker terug !
Post Reply