11/01/2009 Hamme Sint-Anna

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

neen alhoewel in de weiden en veldwegen ligt er natuurlijk wat sneeuw met wat dacht je ijs natuurlijk
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

Schuimend tandwiel komt ook een thuismatch rijden, was vorig jaar idd een mooi tochtje, ben benieuwd naar dit jaar. 80% off-road is niet slecht hopelijk heb ik Kemmel niet teveel meer in de benen hangen maar dat zien we zondag wel...
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

Heb hier vandaag pijlen zien hangen op zele geel plaatje met zwarte pijl. Als dit van deze tt zijn dan passeert die zo goed als aan mijn voordeur, en net nu kan ik er niet bijzijn #-o . Iemand een rug ruilen [-o<
Enfin ik zal misschien komen supporteren.
DnS
Mountainbiker

Post by DnS »

geitenboer wrote:Heb hier vandaag pijlen zien hangen op zele geel plaatje met zwarte pijl. Als dit van deze tt zijn dan passeert die zo goed als aan mijn voordeur, en net nu kan ik er niet bijzijn #-o . Iemand een rug ruilen [-o<
Enfin ik zal misschien komen supporteren.
Klopt, heb ze ook al zien hangen...
Ik passeer elke dag aan het centrum van sint anna(startplaats) en daar hangen die plakjes!
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

http://www.rondevanhetwaasland.be/w-rit ... t-Anna.htm

Via Durmse meersen en Zele-Hoek belanden we in de Gratiebossen, om vervolgens Berlaarse paden te gaan verkennen. Via Avermaat, Huivelde en Hansevelde maken we nog een ommetje langs Hamse wegen
perre
Mountainbiker

Post by perre »

pere : komende van antwerpen e17 richting gent afrit Waasmunster, dan links over de brug richting dendermonde/grembergen na enkele kilometers passeer je in hamme sint anna niet verwarren met hamme/zogge.

komende van dendermonde richting lokeren/zele nemen want grembergen is onderbroken. In zele na het tweede rondpunt en net voor het derde rondpunt rechts richting huivelde en hamme baan blijven volgen tot je op een T komt en dan ben je al op sint anna

Ok danku
DnS
Mountainbiker

Post by DnS »

heeft er hier niemand schrik van ijsplekken en schuivers zondag?
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

waarom? t'is al weken aant friezen ,dus al paar weken voorzichtig zijn

Maar banden wat slapper en gevaarlijk is het niet
AndyR
Mountainbiker

Post by AndyR »

iemand een idee van de staat van het parcour nu? wss hard maar veel schuiven of niet?
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

vannoli wrote:waarom? t'is al weken aant friezen ,dus al paar weken voorzichtig zijn

Maar banden wat slapper en gevaarlijk is het niet
Banden wat zachter = veel meer grip; maar vorige week zeer veel rijders met lekke band gezien in Londerzeel. Ik heb m'n banden opnieuw wat harder gezet en ik ga gewoon voorzichtiger zijn en dat komt allemaal wel goed :lol: Ik heb geen zin om in deze kou een bandje te vervangen :oops: :lol:
Post Reply