Affligem - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
egied
Mountainbiker

bloso affligem

Post by egied »

Ben je zeker dat de RODE route de uitbreiding van Affligem is.(blauw is de originele) Misschien zat je op de rode route van Asse?
Staat er een nieuw bloso bord?
Katanga
Mountainbiker

Post by Katanga »

euhm ik heb geen rode route gezien. Allemaal blauw. En er was ook soms een speciale pijl in het groot met tekst in die ons verder helpte toen de pijltjes verdwenen waren.
Moesj
Mountainbiker

Post by Moesj »

Is de uitbreiding nu eigenlijk al officieel? want ik vind er geen kaartjes ofzo van.
Ben van plan om ze na mijn examens eens te gaan doen.
egied
Mountainbiker

Post by egied »

Fritzz wrote:Is de uitbreiding nu eigenlijk al officieel? want ik vind er geen kaartjes ofzo van.
Ben van plan om ze na mijn examens eens te gaan doen.
ben er ook curieus naar. :roll:
heb er hier nog niets van gezien of gehoord.

Wil je iets uitdaagender. Probeer die van asse eens.
Groeten.
Moesj
Mountainbiker

Post by Moesj »

die van asse doe ik ook geregeld, idd een ferme route :-)
ben wel benieuwd naar het uitgebreide traject van die van affligem
Mierox
Mountainbiker

Post by Mierox »

Op 11/05 Affligem gecombineerd met Asse. 62km bij mooi weer was leuk om met z'n 2'tjes af te haspelen alhoewel het bij regen er waarschijnlijk drassig er zal bijliggen. Parcours zijn ok qua bepijling en verbinding.
Tazzeh
Mountainbiker

Post by Tazzeh »

Afgelopen dinsdag en woensdag (28 & 29/07) de blauwe route proberen rijden.

Dinsdag was ik vertrokken vanaf de startplaats tegenover het containerpark, eerste deel van deze route ging heel goed, maar in de buurt van Hekelgem moet er iets heel vreemds gebeurd zijn, ik bleef namelijk de blauwe pijltjes goed volgen, maar plots had ik geen pijltjes meer, en reed ik beetje verder, en bleek dat ik in "Asse-Ter-Heide" zat. Ik heb nog altijd niet kunnen ontcijferen hoe dit mogelijk is omdat ik tot net voor Asse-Ter-Heide dorpskern nog altijd blauwe pijltjes had kunnen volgen... :-?

Woensdag heb ik dan het tweede deel van route geprobeerd, en gestart vanaf de N9, richting Essene gereden, alles ging vlot, ook een pittig klimmetje over kasseien (voor beginner zoals ik toch :p). En uiteindelijk heb ik dan toch de startplaats kunnen bereiken zonder opnieuw verkeerd te rijden.

Ik vind de streek wel leuk/mooi om in te fietsen, licht heuvelachtig, maar toch niet te zwaar voor een beginner met beetje doorzettingsvermogen :-)
egied
Mountainbiker

Post by egied »

Beste,je zat op de bloso van asse(ook niet slecht ze)
Om de bloso affligem te volgen kan je ook war je twijfelt eens kijken naar geel-blauwe PSV pijltjes.Deze loopt syncroon met bloso.
En als je wil meerijden bekijk eens:

kijk eens,niet te ver voor u.
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 754#870754

Hier spreekt men af om eens een ritje te doen,kan zowel omgeving affligem als naar Hallerbos en omgeving zijn om maar een idee te hebben.
We proberen steeds de beste paden(gps)te nemen.
Groeten.
Bartje73
Mountainbiker

Post by Bartje73 »

Vandaag 2 dames tegengekomen die de Bloso van Affligem in de omgekeerde richting reden , nie slecht gezien en de dames mochten er ook best wezen :-)
jvdk151
Mountainbiker

bloso mountainbike route affligem

Post by jvdk151 »

Heb gisteren de mountainbikeroute gereden. Gezien het reeds geruime tijd niet meer geregend heeft, is er van modder geen sprake. Voor een keer een verademing. Er zijn voldoende pijltjes, ondertussen niet meer nieuw. Heb niet veel last gehad van onkruid langs het parcours.
Post Reply