Maar,kunt ge met zo'n sneeuw wel eigenlijk fietsen in het bos?Nico_1977 wrote:YepBASSMAN wrote:Gaat de TT wel door met dat weer(sneeuw)? Is dat wel te doen?![]()
http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... 7&start=12
4UMbikers LIMBURG.
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Nico_1977
- Mountainbiker
Zal het u morgen hopelijk kunnen zeggenBASSMAN wrote:Maar,kunt ge met zo'n sneeuw wel eigenlijk fietsen in het bos?Nico_1977 wrote:YepBASSMAN wrote:Gaat de TT wel door met dat weer(sneeuw)? Is dat wel te doen?![]()
http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... 7&start=12
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Ben deze week enkele keren de bos in geweest en het ging eigenlijk redelijk goed, alleen iets harder werken.
Ik denk dat de tt ook een stuk is ingekort omdat ze denken dat het door de sporen van vorige keer gevaarlijker is.
Mijn ervaring is dat het op een blank sneeuwspoor gemakkelijker rijden is dan waar er al leven is geweest.
Ik denk dat de tt ook een stuk is ingekort omdat ze denken dat het door de sporen van vorige keer gevaarlijker is.
Mijn ervaring is dat het op een blank sneeuwspoor gemakkelijker rijden is dan waar er al leven is geweest.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Yep, in het bos, is er weinig problemen, alleen op de fietsroute waar reeds gefietst werd, daar is het moeilijker om wil van de sporen (in het poedersneeuw en op klein verzet en nie te snel, want wortels en ijs"plassen" zie je niet goed liggen, is het goed te doen)...morgen namiddag ga ik den bos in (Litzberg)
- Nico_1977
- Mountainbiker
Blijkbaar toch me kaar misgelopen.Liberodger wrote:Hallo Nico,
Dat is prima. We zullen naar u uitkijken.Ikzelf ben in geel groenige clubtenue.
Dat gaat ge zeker niet mislopen, net zolas ik de uwe niet!
Tot 13h00 a.d. inschrijving.
Heb er gewacht buiten tot kwart na 1 geloof ik.. toen begon het me toch wa friskes te worden en ben ik door gereden..
Zal volgende keer zo'n fluo oranje fietsvlagske aan mijn fiets maken, zien of ge me dan wel ziet
Heb er allesinds van genoten, na 1,5 maand niet actief, nog eens te kunnen rijden.
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Iedereen welkom!
Post by Jolyrodger »
We waren nochtans al redelijk vroeg geariveerd (12h45), en hebben binnen gewacht tot 13h10. Niemand met een outfit van mountainbike.be gezien. Wel Nico met zijn wielertoerist.be outfit maar die moesten we duidelijk niet hebben!
Allez, zo ziet onze outfit er uit (de groen/gele) : http://img246.imageshack.us/img246/517/ ... 005oj1.jpg
Hebt ge die niet gezien!!
Herkansing volgende week. -----Iedereen welkom om samen te biken-----
Zaterdag in Meeuwen om 13h00 a.d. inschrijving (binnen en niet buiten!!)
1 Liberodger.
2.................?
Zondag in Eksel om 09h30 a.d. inschrijving (binnen en niet buiten!!)
1 Liberodger.
2 .................?
Allez, zo ziet onze outfit er uit (de groen/gele) : http://img246.imageshack.us/img246/517/ ... 005oj1.jpg
Hebt ge die niet gezien!!
Herkansing volgende week. -----Iedereen welkom om samen te biken-----
1 Liberodger.
2.................?
1 Liberodger.
2 .................?
- Jolyrodger
- Mountainbiker
TT Meeuwen & Eksel.
Post by Jolyrodger »
Ben vandaag in de bos gaan biken. Het biken op zich ging goed, maar er was veel dooiwater, waardoor men op het laatste echt doorweekt was, vergezeld van de nodige koude.
Tegen het weekend zal al het dooiwater wel weggetrokken zijn, waardoor we nog eens een normale bikedag tegemoet gaan.
-----Iedereen welkom om samen te biken-----
1 Liberodger.
2.................?
1 Liberodger.
2 .................?
Tegen het weekend zal al het dooiwater wel weggetrokken zijn, waardoor we nog eens een normale bikedag tegemoet gaan.
-----Iedereen welkom om samen te biken-----
1 Liberodger.
2.................?
1 Liberodger.
2 .................?
- Nico_1977
- Mountainbiker
Re: Iedereen welkom!
Nonde.. die heb ik gezien toen ik aan de inschrijvingstafel zat te klossen voor mijn handschoenen terug aan te krijgen..