11/01/2009 Hamme Sint-Anna
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- geitenboer
- Mountainbiker
Post by geitenboer »
neen alhoewel in de weiden en veldwegen ligt er natuurlijk wat sneeuw met wat dacht je ijs natuurlijk
- geitenboer
- Mountainbiker
Post by geitenboer »
Heb hier vandaag pijlen zien hangen op zele geel plaatje met zwarte pijl. Als dit van deze tt zijn dan passeert die zo goed als aan mijn voordeur, en net nu kan ik er niet bijzijn
. Iemand een rug ruilen
Enfin ik zal misschien komen supporteren.
Klopt, heb ze ook al zien hangen...geitenboer wrote:Heb hier vandaag pijlen zien hangen op zele geel plaatje met zwarte pijl. Als dit van deze tt zijn dan passeert die zo goed als aan mijn voordeur, en net nu kan ik er niet bijzijn. Iemand een rug ruilen
![]()
Ik passeer elke dag aan het centrum van sint anna(startplaats) en daar hangen die plakjes!
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
http://www.rondevanhetwaasland.be/w-rit ... t-Anna.htm
Via Durmse meersen en Zele-Hoek belanden we in de Gratiebossen, om vervolgens Berlaarse paden te gaan verkennen. Via Avermaat, Huivelde en Hansevelde maken we nog een ommetje langs Hamse wegen
Via Durmse meersen en Zele-Hoek belanden we in de Gratiebossen, om vervolgens Berlaarse paden te gaan verkennen. Via Avermaat, Huivelde en Hansevelde maken we nog een ommetje langs Hamse wegen
pere : komende van antwerpen e17 richting gent afrit Waasmunster, dan links over de brug richting dendermonde/grembergen na enkele kilometers passeer je in hamme sint anna niet verwarren met hamme/zogge.
komende van dendermonde richting lokeren/zele nemen want grembergen is onderbroken. In zele na het tweede rondpunt en net voor het derde rondpunt rechts richting huivelde en hamme baan blijven volgen tot je op een T komt en dan ben je al op sint anna
Ok danku
komende van dendermonde richting lokeren/zele nemen want grembergen is onderbroken. In zele na het tweede rondpunt en net voor het derde rondpunt rechts richting huivelde en hamme baan blijven volgen tot je op een T komt en dan ben je al op sint anna
Ok danku
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Banden wat zachter = veel meer grip; maar vorige week zeer veel rijders met lekke band gezien in Londerzeel. Ik heb m'n banden opnieuw wat harder gezet en ik ga gewoon voorzichtiger zijn en dat komt allemaal wel goedvannoli wrote:waarom? t'is al weken aant friezen ,dus al paar weken voorzichtig zijn
Maar banden wat slapper en gevaarlijk is het niet