Oud-Heverlee - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
zyves
Mountainbiker

Post by zyves »

Lol, hier ook... Gisteren vertrek ik naar Heverlee om de bloso tour te rijden. rijdt iemand mee? hehe... Hoe lag het daar?
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Heb je het nu over Heverlee of Oud-Heverlee?
In Oud-Heverlee ligt alles er keihard bij (waar niet?)
Ben de 30ste de tour van Tervuren gaan rijden (passeert ook door Oud-Heverlee). Op sommige plaatsen meer 'rotstraining' dan moddertraining.
Bloso Oud-Heverlee is mijn dagdagelijkse trainingtour. Alles perfect berijdbaar, zelfs het zandstuk is hard.
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Wegens het aanhoudende slechte vriesweer en de afgelasting van de MTB tocht in Lovenjoel zou ik zowel morgen zaterdag en zondag lokaal een toerke willen gaan rijden in de bossen rond Oud-Heverlee. Is het daar nu wat berijdbaar met al die sneeuw en de bevroren ondergrond?
Ik ben vooral beducht voor de verscholen bandensporen waar je serieus van op uw fasaat kunt gaan. Zeker nu die sporen niet te zien zijn onder dat fijn laagje sneeuw.
Iemand die er afgelopen dagen is gaan rijden en die een update kan geven van de toestand van de wegen?
Giorgio
Mountainbiker
Location: Scott Scale (XT) & Scott Racing Pro Limited 2004 (XT 2006/XTR 2007)

Post by Giorgio »

Schijfrem wrote:Wegens het aanhoudende slechte vriesweer en de afgelasting van de MTB tocht in Lovenjoel zou ik zowel morgen zaterdag en zondag lokaal een toerke willen gaan rijden in de bossen rond Oud-Heverlee. Is het daar nu wat berijdbaar met al die sneeuw en de bevroren ondergrond?
Ik ben vooral beducht voor de verscholen bandensporen waar je serieus van op uw fasaat kunt gaan. Zeker nu die sporen niet te zien zijn onder dat fijn laagje sneeuw.
Iemand die er afgelopen dagen is gaan rijden en die een update kan geven van de toestand van de wegen?
Ik ben verleden zondag nog gaan rijden. Toen lag er nog geen sneeuw maar alles was natuurlijk wel al goed bevroren. De bandensporen zijn inderdaad een ramp, nu dat die met sneeuw bedekt zijn ga ik het zelf niet riskeren om er dit weekend te gaan rijden.
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Giorgio wrote:
Schijfrem wrote:Wegens het aanhoudende slechte vriesweer en de afgelasting van de MTB tocht in Lovenjoel zou ik zowel morgen zaterdag en zondag lokaal een toerke willen gaan rijden in de bossen rond Oud-Heverlee. Is het daar nu wat berijdbaar met al die sneeuw en de bevroren ondergrond?
Ik ben verleden zondag nog gaan rijden. Toen lag er nog geen sneeuw maar alles was natuurlijk wel al goed bevroren. De bandensporen zijn inderdaad een ramp, nu dat die met sneeuw bedekt zijn ga ik het zelf niet riskeren om er dit weekend te gaan rijden.
Ok, dank u!

Ik kan met mijn zenuwen geen blijf dus ik ga het toch proberen maar dan enkel op de bredere bosdreven en eventueel ook wat stukken op rustige on-road wegen :wink:
Foempes
Mountainbiker

Post by Foempes »

wij ( = Downhillbikers ) vertrekken om 09.00u in Haasrode aan de kerk voor een plaatselijk toereke ...

:wink:
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Foempes wrote:wij ( = Downhillbikers ) vertrekken om 09.00u in Haasrode aan de kerk voor een plaatselijk toereke ...

9:00u brrrrrrrr te koud zo vroeg, voor mij zal het rond de middag zijn. :oops:
Soit, bike ze :-D
Foempes
Mountainbiker

Post by Foempes »

Schijfrem wrote:
Foempes wrote:wij ( = Downhillbikers ) vertrekken om 09.00u in Haasrode aan de kerk voor een plaatselijk toereke ...

9:00u brrrrrrrr te koud zo vroeg, voor mij zal het rond de middag zijn. :oops:
Soit, bike ze :-D
Image

:P :P :P
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

:roll:
Om 09:00u was het -15°C op de thermometer van mijne otto #-o
Om 13:00u was het - 7°C, dan toch liever bij een schraal middagzonneke zulle :wink:

Heb een paar prentjes gemaakt.

MTB tocht van Lovenjoel is afgelast dus morgen duik in opnieuw de bossen in van Aajt-Iever :-D
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Knappe pics schijfrem ! Ge blijft precies ook niet alleen op de bloso 8)

Heb al gemerkt dat als ge op korte tijd veel HM wilt vergaren, ge daar best rond de vijvers blijft rijden....
Post Reply