Veldrijden

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

snellebeentjes wrote:
Ik zag alleen dat Niels de enige was die wat wou tonen! Nys steekt weer 8000euro in z'n zak, maar het publiek beetje vermaken of wat cross tonen? How maar, neenee! Jammer voor zo'n groot kampioen! Maar zo rijdt hij wel meer dit jaar! Spijtige zaak vind ik dat! Vooral spijtig voor de mensen die daar elke week 15 à 16 euro voor betalen, geef die mensen dan toch een spannende cross verdorie! In zijn opzicht is het natuurlijk anders en is hij zich aant sparen voor de kampioenschappen, z'n volste recht! Maar ik kom dan soms tot de vaststelling dat anderen die ook een kampioenschap rijden en voor veel minder geld aan de start komen, spannende cross tonen! Weeral jammer :-?

Let op begrijp me niet verkeerd m'n respect voor Nys is groot, maar op zo'n momenten vind ik het een lage mens! Want wees eerlijk, echt met z'n goesting was het niet vandaag, twas enkel z'n kop tonen en het geld meepakken... :roll:
Het startgeld wat minderen bij "mindere" wedstrijden zou misschien al een begin kunnen zijn.
Maar iedereen ,behalve Niels" deed in zijn broek om maar niet te vallen zo vlak voor de kaplioenschappen.En dat is misschien nog normaal ook.
Als wij gaan werken presteren we ook niet elke dag even goed.
K10
Mountainbiker

Post by K10 »

maltje wrote:[
Als wij gaan werken presteren we ook niet elke dag even goed.
ik wel en ik krijg geen startgeld :lol:
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Sterke Niels =D> de rest had het knap lastig :-)
Wowtre
Mountainbiker
Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL

Post by Wowtre »

devil biker wrote:vond het ook een saaie cross, nys als 10de eindigen #-o
hij deed ook niet veel moeite al had ik de indruk dat hij met zijn vingers in de neus bij de achtervolgers reed van niels en die italiaan en veel meer te bieden had dan dat .
hoop dat er wat meer pit in de kampioenschappen gaat zitten maar dat zal wel .
ge hebt Nys en Stybar niet bezig gezien zeker de laatste week, ik snap wel dat ze het vandaag wat bekeken in de achtergrond. Nys was wel van plan, voor 't podium te gaan, maar een stomme val heeft dat verhinderd (wat gehinderd maar ook wat zijn eigen fout)

Vorig jaar zat hij er door in januari, BK is toen nog gelukt maar vanaf dan was het over, dit jaar gaat ie frisser aan de start van BK en WK staan ... maar of dat genoeg is om Albert en Boom te kloppen weet ik niet. Ik gun het hem alvast iets meer dan Albert en Boom,
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

Wowtre wrote:
devil biker wrote:vond het ook een saaie cross, nys als 10de eindigen #-o
hij deed ook niet veel moeite al had ik de indruk dat hij met zijn vingers in de neus bij de achtervolgers reed van niels en die italiaan en veel meer te bieden had dan dat .
hoop dat er wat meer pit in de kampioenschappen gaat zitten maar dat zal wel .
ge hebt Nys en Stybar niet bezig gezien zeker de laatste week, ik snap wel dat ze het vandaag wat bekeken in de achtergrond. Nys was wel van plan, voor 't podium te gaan, maar een stomme val heeft dat verhinderd (wat gehinderd maar ook wat zijn eigen fout)

Vorig jaar zat hij er door in januari, BK is toen nog gelukt maar vanaf dan was het over, dit jaar gaat ie frisser aan de start van BK en WK staan ... maar of dat genoeg is om Albert en Boom te kloppen weet ik niet. Ik gun het hem alvast iets meer dan Albert en Boom,
ik weet zeker dat die jonge knapen nog niet van nys af zijn :lol:
Huffy
Mountainbiker

Post by Huffy »

snellebeentjes wrote:
Kr1stof wrote:
Kr1stof wrote: Zo krijgen de Hollanders nog een sterkere ploeg...
En kijk eens aan, hij heeft vandaag in Sint-Michiels-Gestel gewonnen voor Wellens...
Ja den Eddy is geen doetje hoor! Als je z'n uitslagen van vorig jaar bij de beloften bekijkt, geen slappe koffie! En ie rijdt nu ook voor AA hé, zal wel een extra motivatie geweest zijn!
Den Eddy klopte gisteren wel wellens in de spurt! , hij won voor wellens en groenendaal , toch wel behoorlijk knap...
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Bart-Y wrote:
snellebeentjes wrote:
Kr1stof wrote: En kijk eens aan, hij heeft vandaag in Sint-Michiels-Gestel gewonnen voor Wellens...
Ja den Eddy is geen doetje hoor! Als je z'n uitslagen van vorig jaar bij de beloften bekijkt, geen slappe koffie! En ie rijdt nu ook voor AA hé, zal wel een extra motivatie geweest zijn!
Den Eddy klopte gisteren wel wellens in de spurt! , hij won voor wellens en groenendaal , toch wel behoorlijk knap...
Euhm over Eddy ben ik wel serieus ze! Das gene slechte, echt nie! ALs je z'n parcours bij junioren en beloften ziet...jawadde! Twas dus nie vo te lachen da ik da zei! Op een hard bevroren parcours hebben de Nederlanders met Boom, Al en Eddy een fameus team!
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

maltje wrote:Belgisch kampioenschap:pronostickje
1.Kevin Pauwels
2.Niels Albert
3.Sven Nys
Zou best wel eens kunnen.
Voor mij mag jouw pronostiek kloppen, maar dan in omgekeerde volgorde...

Mijn pronostiekske:
1. Albert
2. Pauwels (klopt Nys in de sprint om de 2e plaats)
3. Nys

Zou er wel niet veel geld op durven zetten. Want wat met Vantornhout, Wellens en Sven Vanthourenhout?
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

die met de minste valpartijen wint,denk ik, en dat kan klein peerke zijn
GM marathon biker
Mountainbiker

Post by GM marathon biker »

Mijn pronostiekje.

1 Nys =D>
2 Albert =D>
3 Wellen =D> s
Post Reply