Euh als gij goe geteld hebt wel :p. Want ik weet het ni 100% vanbuite en zen te moe om na te denke :DStrammerMax wrote:Is gebeurd. Ik zou dus de veertiende Papegaai kunnen worden!Trotsebelg wrote:Zie mar da ge mailed.
Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
Trotsebelg
- Mountainbiker
Post by Trotsebelg »
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
Te moe, of hebt ge misschien.....? Oh, neen, excuseer, ik had beloofd van dat niet meer te doen!Trotsebelg wrote:Euh als gij goe geteld hebt wel :p. Want ik weet het ni 100% vanbuite en zen te moe om na te denke :DStrammerMax wrote:Is gebeurd. Ik zou dus de veertiende Papegaai kunnen worden!Trotsebelg wrote:Zie mar da ge mailed.
13 + 1 = 14. En hoe het komt dat ik dat zo goed weet, zal ik u later wel eens uitleggen!
-
Trotsebelg
- Mountainbiker
Post by Trotsebelg »
Tegen 9.30 afgesproken aan inschrijven met heel het biketeam in Putte(NL) toertocht.
Indien interesse mee te fietsen ofzo. Laat gerust iet weten. Alle niveau's zijn er!
Indien interesse mee te fietsen ofzo. Laat gerust iet weten. Alle niveau's zijn er!
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Papegaaien in de sneeuw te Putte.
Post by StrammerMax »
Ik wil wel eens meerijden, en als ik niet kan volgen, rijd ik alleen. Dat is de voorwaarde voor aansluiting bij De Papegaai Bike Team. Ik wil niet dat de anderen hun tempo aan mij aanpassen en ik wil evenmin de ziel uit m'n lijf rijden om te kunnen volgen. Ik heb wel nog niks gehoord van nidecker en rudie. Gaan ze rijden of niet, ik weet het nog niet. Ik zal zien dat ik zondag tegen 9.00 u ter plekke ben. Ik kom waarschijnlijk met de bike. Het zou mooi weer worden in 't weekend, wel koud. Ik heb wel nog nooit in de sneeuw gereden. Ik hoop dus dat het doenbaar is.
Ik wou morgen ook gaan biken in Sint-Job, maar misschien dat ik toch pas en in Hoogstraten blijf, zodat ik morgen in Turnhout een laptop kan gaan kopen. Een collega heeft me een toestel aangeraden dat nu in promotie is. Anders kan ik binnenkort thuis niet meer op het net. En dan heb ik meteen wat degelijker materiaal.
Vanavond kan ik m'n bike gaan ophalen in Zoersel. Hij zou dan degelijk nagezien moeten zijn. Hopelijk kan ik dan een tijdje probleemloos rondrijden. Ik krijg net telefoon van de fietsenmaker. Omdat ik me aan een fikse rekening zal mogen verwachten! Kan ook niet anders hé. Met die bike wordt intensief gereden. Dat verslijt dus allemaal! Ik weet dus op deze moment in ieder geval waarvoor ik ga werken!
Groeten, Strammer.
Ik wou morgen ook gaan biken in Sint-Job, maar misschien dat ik toch pas en in Hoogstraten blijf, zodat ik morgen in Turnhout een laptop kan gaan kopen. Een collega heeft me een toestel aangeraden dat nu in promotie is. Anders kan ik binnenkort thuis niet meer op het net. En dan heb ik meteen wat degelijker materiaal.
Vanavond kan ik m'n bike gaan ophalen in Zoersel. Hij zou dan degelijk nagezien moeten zijn. Hopelijk kan ik dan een tijdje probleemloos rondrijden. Ik krijg net telefoon van de fietsenmaker. Omdat ik me aan een fikse rekening zal mogen verwachten! Kan ook niet anders hé. Met die bike wordt intensief gereden. Dat verslijt dus allemaal! Ik weet dus op deze moment in ieder geval waarvoor ik ga werken!
Groeten, Strammer.
-
Trotsebelg
- Mountainbiker
Post by Trotsebelg »
Strammer. Er zal echt elk niveau zijn.(snel - traag - mensen met katers - etc.. ) En ik blijf meestal wel bij de laatste hangen of het moest echt TE traag gaan. Ben zo iemand dat niet ergens heengaat met een groep om dan iemand achter telaten. Dus wees gerust. Alleen zal je niet zijn. En in sneeuw rijden is echt zalig. Toen we met club naar Gerolstein waren heb ik mij super geamuseerd.
Zet in je agenda maar al Malmedy
. Dieje moet ge rijden vant jaar :p. PRobeer zoveel mogelijk volk mee te krijgen. Vorig jaar met 2 maar
. Maar het was wel de rit van men leven.(oh zo kort leventje).
Laptopke halen? Dieje van den Aldi is nu ook in de winkel zeker. Zou naart schijnt voor standaard dingen ook ni slecht zijn.
Tis te hopen da ge er ni te hard dan nog mee afziet. Da hem even ineen blijft steken nu he :D.
Zet in je agenda maar al Malmedy
Laptopke halen? Dieje van den Aldi is nu ook in de winkel zeker. Zou naart schijnt voor standaard dingen ook ni slecht zijn.
Tis te hopen da ge er ni te hard dan nog mee afziet. Da hem even ineen blijft steken nu he :D.
- StrammerMax
- Mountainbiker
Post by StrammerMax »
Trotsebelg wrote:Strammer. Er zal echt elk niveau zijn (snel - traag - mensen met katers - etc. ).
- rubber-12
- Mountainbiker
Dat hebben jullie dus niet gehaald, om 9:40 was jullie team nog bijeen aan het komen. Strammermax wegens tegen dan al vastgegroeid aan de bank.Trotsebelg wrote:Tegen 9.30 afgesproken aan inschrijven met heel het biketeam in Putte(NL) toertocht.
Een aantal van jullie heeft trouwens de korte toer gedaan
- StrammerMax
- Mountainbiker
Nieuwe Papegaai gedoopt met sneeuw!
Post by StrammerMax »
Hela, rubber! Ik was wel extra vroeg gekomen. Ik durf al wel eens laat zijn en dat kon ik voor de eerste keer niet maken! Ik heb uw verslagje van de toer van vandaag intussen al gelezen! Maar bij mij duurt alles veel langer hé, internet hier werkt tergend traag! Maar 't zal veranderen!
Trotsebelg, dank u voor uw jasje met papegaai voor op de foto! Toch ferm dat ge speciaal gekomen zijt voor die foto, ondanks de mogelijke kater. En die kleine oogjes, dat viel nog best mee! Het schijnt dat ge gisteren in Sint-Job zijt gaan rijden. Ik heb gisteren gepast. Had nog wat werk en ben in Turnhout een laptop gaan halen. Kwestie dat ik hier eindelijk deftig op internet kan! Ik zal volgende week alle handleidingen eens lezen en hopelijk krijg ik alles aan de praat!
Het was dus m'n papegaaiendoop vandaag. Ik had weer problemen met m'n fiets door de koude, ondanks een grondig nazicht en allerlei nieuwe onderdelen, maar een flesje slotontdooier heeft me gered! Ik ben daardoor wel de papegaaien kwijtgespeeld, maar ik heb ze aan de aankomst nog allemaal gezien. Het was een mooie toer in Putte in de sneeuw en mijn verhaaltje daarover kan je hier lezen.
Groeten, Strammer.
Trotsebelg, dank u voor uw jasje met papegaai voor op de foto! Toch ferm dat ge speciaal gekomen zijt voor die foto, ondanks de mogelijke kater. En die kleine oogjes, dat viel nog best mee! Het schijnt dat ge gisteren in Sint-Job zijt gaan rijden. Ik heb gisteren gepast. Had nog wat werk en ben in Turnhout een laptop gaan halen. Kwestie dat ik hier eindelijk deftig op internet kan! Ik zal volgende week alle handleidingen eens lezen en hopelijk krijg ik alles aan de praat!
Het was dus m'n papegaaiendoop vandaag. Ik had weer problemen met m'n fiets door de koude, ondanks een grondig nazicht en allerlei nieuwe onderdelen, maar een flesje slotontdooier heeft me gered! Ik ben daardoor wel de papegaaien kwijtgespeeld, maar ik heb ze aan de aankomst nog allemaal gezien. Het was een mooie toer in Putte in de sneeuw en mijn verhaaltje daarover kan je hier lezen.
Groeten, Strammer.
- StrammerMax
- Mountainbiker
Een fietske van een half miljoen!
Post by StrammerMax »
Het ziet er trouwens een gezellige bende uit, die papegaaien. Het zal me zeker bevallen bij die gasten. Jammer dat m'n twee recente bikematen er niet bij waren, want dan hadden zij ook alle papegaaien eens te zien gekregen!
Wat mij aan de aankomst ook opviel, en mij niet alleen, waren alle fietsen die daar tentoongesteld stonden! Er hing er daar ene tussen van 9500,00 euro! Stel je voor zeg, met bijna een half miljoen oude Belgische franken tussen uw benen te kunnen rondrijden! En dan een krasje op uw fortuin zien komen! Neen, goedkoper is voor mij beter. Dan hoef ik niet te jammeren als ik eens onderuit ga! Toch niet voor schade aan de fiets!
Wat mij aan de aankomst ook opviel, en mij niet alleen, waren alle fietsen die daar tentoongesteld stonden! Er hing er daar ene tussen van 9500,00 euro! Stel je voor zeg, met bijna een half miljoen oude Belgische franken tussen uw benen te kunnen rondrijden! En dan een krasje op uw fortuin zien komen! Neen, goedkoper is voor mij beter. Dan hoef ik niet te jammeren als ik eens onderuit ga! Toch niet voor schade aan de fiets!
-
Trotsebelg
- Mountainbiker
Post by Trotsebelg »
Alle dan heb je je geamuseerd.
Ik was eigenlijk qua zoveel gedronken te hebben nog redelijk goe, maar zen ook ziek ant worden dus riskeerde het neit echt in de kou da nog is erbij te pakken om nog erger eruit te komen. Katertje viel mee. Lichte bonken da was al
.
En das geen probleem. Dan stade tenminste op foto met een herkenning da ge erbij hoort he.
Was het minste wa ik kon doen voor clubfoto om even af te komen. Was blij dak trug in men bed lag... . Maar jammer genoeg waren er 2 niet komen opdagen...
Twas naart schijnt gevaarlijk qua uitschuiven. Is er 1ne gevallen heb k net in mail gehoord dus mss normaal dat ze wat rustiger deden & kleinere toer?
Tzijn ook geen die-hards allemaal he
.
Groetjes,
Les
Ik was eigenlijk qua zoveel gedronken te hebben nog redelijk goe, maar zen ook ziek ant worden dus riskeerde het neit echt in de kou da nog is erbij te pakken om nog erger eruit te komen. Katertje viel mee. Lichte bonken da was al
En das geen probleem. Dan stade tenminste op foto met een herkenning da ge erbij hoort he.
Was het minste wa ik kon doen voor clubfoto om even af te komen. Was blij dak trug in men bed lag... . Maar jammer genoeg waren er 2 niet komen opdagen...
Twas naart schijnt gevaarlijk qua uitschuiven. Is er 1ne gevallen heb k net in mail gehoord dus mss normaal dat ze wat rustiger deden & kleinere toer?
Tzijn ook geen die-hards allemaal he
Groetjes,
Les