wie rijd er moto?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

ik wil altijd de schaamranden eens van uw banden rijden 8)
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

J.E. wrote:ik wil altijd de schaamranden eens van uw banden rijden 8)
Die geraken er wel af :wink: maar nu is da nie echt de ideale moment... Denk dat ik van mijn 1e 1000km er 800 in de regen gedaan heb... :drunk: En die Dunlops die er op liggen zijn niet bepaald de meest geschikte banden in zo'n weer, in 't begin meerdere keren geschoven. Hoop eigenlijk dat die rap versleten zijn om er dan Pilot Powers onder te smijten.

Arno: idd, als het nog eens boven 0° is zullen we eens afspreken :-D
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

als je pilot powers neemt, kan ik je de ct2 versie aanraden, ben nu al aan mijn 3de set , echt goede bandjes voor sportief weggebruik 8) als ik in de winter thuis kom zit ik lmeestal ook met " chicken strips" in de zomer daarentegen slijten de zijkanten rapper dan de bovenkant :drunk:
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Op mijn Buell had ik steeds Dunlop D208 RR of zoiets, was er ook op verregende (straten/industriepark)circuits erg tevreden van, enkel bij droog warm weer kwamen er van die knikkers op, waardoor ze soms een stapke opzij zetten.
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

niemand die zich door wat nieuws heeft laten verleiden op het autosalon (moto natuurlijk) ???
vincentvl
Mountainbiker

Post by vincentvl »

zie dit topic nu pas ....

soit, heb er hier 3 staan, waarvan 2 buells. Aangezien ik geen auto meer heb is er eentje van mijn dagelijkse slet, de andere 2 motoren zijn in afbraak/opbouwfase .... (tjah, je moet iets te 'pimpen' hebben ....) :lol:

fotookes komen nog wel .... moet eerst dringend de ene kuisen en de andere ontstoffen ...
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Post by R1ALAIN »

Ik ging misschien de nieuwe R1 aanschaffen, maar bij nader inzien toch mijn staart ingetrokken.
Pokkeduur en lelijk :( :( :( :(
mtb arno wrote:niemand die zich door wat nieuws heeft laten verleiden op het autosalon (moto natuurlijk) ???
Thierry
Mountainbiker

Post by Thierry »

mtb arno wrote:niemand die zich door wat nieuws heeft laten verleiden op het autosalon (moto natuurlijk) ???
Jeps, ikke :wink:

Vroeger (ongeveer 15 jaar geleden) ging ik elk jaar naar 't motosalon. En dan waren er 2 standen waar ik nooit een kijkje ging nemen : Harley, en BMW. Want dat zijn moto's voor ouw zakken :P

Bon, noem mij vanaf nu dus maar gerust nen ouwe zak : dees jaar ben ik ongeveer 7-8 keer op de BMW-stand gepasseerd. Want diene K1300R, diene steekt toch ferm mijn ogen uit zenne 8) ... Nu, ik heb niet meteen 15000 euro om aan zo'n bommeke uit te geven, dus ik ga 't bij een occasie K1200R houden. De deal is nog niet rond, maar 'k peins dat dat niet heel lang meer gaat duren - 't begint verdekke ferm te kriebelen :bounce: :bounce: :bounce:

Fotooke :

Image

Andere moto's die eventueel in aanmerking kwamen :
- Kawasaki GTR1400 - afgekeurd wegens te rechtop zithouding
- Moto Guzzi 1200 Sport - afgekeurd wegen te klein, als 'k mijn voeten op de steuntjes zet, zit ik met m'n hielen op de steuntjes voor de passagier ...

Een ander ferm masjientje is de KTM SMT 990. Ik vind 'm er knap uitzien, maar 't blok is nogal on/off (een kennis van me heeft er al mee testgereden) ... en 't is ne moto met kettingaandrijving, en dat wil ik niet meer : ik wil persé een cardan. Vandaar de beperkte keuze hierboven.
Guy S.
Mountainbiker

Post by Guy S. »

:( Dan ben ik dus al nen ouwe zak vanaf m'n 20 jaar, toen ik mijne eerste BMW kocht :-? :wink:
JL157
Mountainbiker

Post by JL157 »

Een bmw is wel grote klasse..
Maar als je al denkt dat je op zo'n kawa rechtop zit.. :roll:
Dat zal je op die German-bike ook hebben vrees is..
Post Reply