Gents volk!

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
yannick b
Mountainbiker

Gents volk!

Post by yannick b »

Ik ben 25 en ik zoek mensen die in of rond Gent wonen en regelmatig gaan biken? En zowat op mijn niveau zitten=60km met gemiddelde van 20km/uur (dat was in regio Gavere...) Laat me gerust iets weten!

Yannick
Nijntje
Mountainbiker

Post by Nijntje »

Zaterdag rijd ik een TT in Gent. Bekijk het toertochten topic eens, en je zal zien dat er nog zijn die rijden.
yannick b
Mountainbiker

Post by yannick b »

Nijntje wrote:Zaterdag rijd ik een TT in Gent. Bekijk het toertochten topic eens, en je zal zien dat er nog zijn die rijden.
daar sta ik al tussen! :lol:
nu nog hopen dat het gaat lukken, want ik ging daarnet lopen en die knie ging nog altijd niet mee :-?
Nijntje
Mountainbiker

Post by Nijntje »

hier tzelfde. Ik zit met vocht onder mijn linker knieschijf en ik ben eens benieuwd hoe hij het gaat houden.
yannick b
Mountainbiker

Post by yannick b »

Nijntje wrote:hier tzelfde. Ik zit met vocht onder mijn linker knieschijf en ik ben eens benieuwd hoe hij het gaat houden.
dat heb ik vorig jaar ook gehad! Pijn isoleren met ijs en dan Fastum gel erop. 3x per dag en dat gaat over.
Nijntje
Mountainbiker

Post by Nijntje »

biaz wrote:
Nijntje wrote:hier tzelfde. Ik zit met vocht onder mijn linker knieschijf en ik ben eens benieuwd hoe hij het gaat houden.
dat heb ik vorig jaar ook gehad! Pijn isoleren met ijs en dan Fastum gel erop. 3x per dag en dat gaat over.
Fastum gel werkt niet meer voor mij. Voor de pijn zit ik aan voltaren 25 :-? .
Ik sukkel er al mee van toen ik 11-12 jaar was.
jahsper
Mountainbiker

Post by jahsper »

kga elke vrijdag biken (ik werk niet op vrijdag) , blosoritjes in de buurt (wetteren, gavere, ...) regelmatig ook de zaterdag

ben 25j en woon in st amandsberg

moet maar es iet laten weten moeste goesting hebben

grt jasper
yannick b
Mountainbiker

Post by yannick b »

jahsper wrote:kga elke vrijdag biken (ik werk niet op vrijdag) , blosoritjes in de buurt (wetteren, gavere, ...) regelmatig ook de zaterdag

ben 25j en woon in st amandsberg

moet maar es iet laten weten moeste goesting hebben

grt jasper
ik ben ook 25. ik rijd iedere zaterdag en meestal de zondag ook (maar met madam dus da gaat iets trager). Dus als je zaterdag zin hebt, laat maar iets weten.
yannick b
Mountainbiker

Post by yannick b »

precies weinig bikers in Gent :-?
polletje
Mountainbiker

Post by polletje »

ik zit in de week in gent an de sterre.
zij die in de week in het gentse willen rijden richting gavere of ergens anders laat maar weten. liefst op een woensdag avond. deze avond ga ik eens kijken naar de blaarmeersen hoe het daar zit met de aanleg van het bmx parcours.

bij de herders zitten er ook enkele bikers uit het gentse.
Post Reply