Camelback: welke?
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Op Decatlhon Alleur een gekocht (2 lt en plaats voor wat rommel) voor 15€...moet niet te duur zijn, beter zijn/haar geld uitgeven aan nuttige(re) dingen, betere zadel o.a, of warmere sokken en dergelijk (een zak waar water in mag/moet, 't ja....
- Kameel^
- Mountainbiker
al getest? blijft die goed op uwe rug zitten? want ik ga morgen ook naar de decathlon en ben van plan er ook zo eentje te kopenNeobiker, spookvanhetbos wrote:Op Decatlhon Alleur een gekocht (2 lt en plaats voor wat rommel) voor 15€...moet niet te duur zijn, beter zijn/haar geld uitgeven aan nuttige(re) dingen, betere zadel o.a, of warmere sokken en dergelijk (een zak waar water in mag/moet, 't ja....
- Kameel^
- Mountainbiker
ik heb me dus ook zo'n decathlon camelbakkopie gekocht. Op zich werkt het wel goed en is het wel handig, alleen:
ik krijg er rugpijn van!
daarvoor reed ik meestal met een lage eastpak rugzak, eigenlijk veel te groot en geen zicht, maar geen rugpijn
die decathloncamelbak zit precies hoger op m'n rug en het gewicht duwt precies op m'n onderrug. Er zit trouwens alleen een borstriempje aan, geen buikriempje... zou dat daaraan kunnen liggen? lijkt me sterk...
Alles wat ik in die rugzak duw zakt trouwens ook gewoon naar onder dus het gewicht drukt eigenlijk precies op 1 punt heb ik de indruk... is dat bij een camelbak MULE bv. ook zo?
zou wel eens een camelbak MULE willen kopen om te testen, maar zou zonde zijn van het geld als ik daar ook rugpijn bij krijg...
ik krijg er rugpijn van!
daarvoor reed ik meestal met een lage eastpak rugzak, eigenlijk veel te groot en geen zicht, maar geen rugpijn
Alles wat ik in die rugzak duw zakt trouwens ook gewoon naar onder dus het gewicht drukt eigenlijk precies op 1 punt heb ik de indruk... is dat bij een camelbak MULE bv. ook zo?
zou wel eens een camelbak MULE willen kopen om te testen, maar zou zonde zijn van het geld als ik daar ook rugpijn bij krijg...
Hier ook een contente gebruiker van die camelbag!adrenalinerush wrote:ik heb een quechua diosaz raid 17 en ben daar tot nu toe heel content van. Beweegt geen millimeter tijdens zware afdalingen. drinkzak van 2liter. kleine zakjes aan de zijkanten, regenhoes en 15liter inhoud. Meer dan genoeg om het gerief voor 2 man mee te nemen. 29eurotjes heeft dat spel gekost.
- laagvlieger
- Mountainbiker
- johnson
- Mountainbiker
camel back
al es naar de prijzen bij evanscycles gekeken.heb hier HEEL goede ervaring mee.en de engelse pond staat zeer laag voor het ogenblik.
http://www.evanscycles.com/search.html? ... l&x=16&y=7
http://www.evanscycles.com/search.html? ... l&x=16&y=7
-
SpecializedStumpjumper
- Mountainbiker