11/01/2009 Hamme Sint-Anna
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- geitenboer
- Mountainbiker
Post by geitenboer »
nog steeds nachtvorst pas vanaf maandag warmer, hoogstwaarschijnlijk zal er een deel van de blosoroute van zele inzitten zie anders niet goed zitten hoe ge van hamme naar bos berlare gaat rijden. Indien het bloso parcour niet wordt aangedaan tja dan vrees ik toch veel baan.
ik heb de toer op kaart gezien en ik schat 80% veld wat voor de tijd van het jaar normaal is. nu alles hard bevroren ligt en alles prima berijdbaar is komt dit wel over als veel baan. ligt alles verzopen dan hoor je niemand klagen. geen driegoten en geen mira-brug parkoer. we zoeken het westelijker. groeten.
Kunnen wij de kaart ook zien?dadi wrote:ik heb de toer op kaart gezien en ik schat 80% veld wat voor de tijd van het jaar normaal is. nu alles hard bevroren ligt en alles prima berijdbaar is komt dit wel over als veel baan. ligt alles verzopen dan hoor je niemand klagen. geen driegoten en geen mira-brug parkoer. we zoeken het westelijker. groeten.
Klinkt goed voor mij, als ik zondag ergens start zal het in Hamme Sint-Anna zijn.dadi wrote:ik heb de toer op kaart gezien en ik schat 80% veld wat voor de tijd van het jaar normaal is. nu alles hard bevroren ligt en alles prima berijdbaar is komt dit wel over als veel baan. ligt alles verzopen dan hoor je niemand klagen. geen driegoten en geen mira-brug parkoer. we zoeken het westelijker. groeten.
-
super mario
- Mountainbiker
Post by super mario »
heb deze tocht al 2 maal gereden, zeker de moeite waard.
veel afwisseling. tot zondag è bikers.
veel afwisseling. tot zondag è bikers.
- geitenboer
- Mountainbiker
Post by geitenboer »
@ pere : komende van antwerpen e17 richting gent afrit Waasmunster, dan links over de brug richting dendermonde/grembergen na enkele kilometers passeer je in hamme sint anna niet verwarren met hamme/zogge.
komende van dendermonde richting lokeren/zele nemen want grembergen is onderbroken. In zele na het tweede rondpunt en net voor het derde rondpunt rechts richting huivelde en hamme baan blijven volgen tot je op een T komt en dan ben je al op sint anna
komende van dendermonde richting lokeren/zele nemen want grembergen is onderbroken. In zele na het tweede rondpunt en net voor het derde rondpunt rechts richting huivelde en hamme baan blijven volgen tot je op een T komt en dan ben je al op sint anna