Tatoos
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Spijt van dingen dat je NIET deed?
Dude, geloof me, ik ben over de 40 (lichamelijk) en heb vooral spijt van dingen dat ik niet deed (is niet zo heel veel, maar bon....)
Morriske, als dat uw lovehandles zijn, dan gaat ge ne keer meer moeten meetrainen denk ik!!!
Dude, geloof me, ik ben over de 40 (lichamelijk) en heb vooral spijt van dingen dat ik niet deed (is niet zo heel veel, maar bon....)
Morriske, als dat uw lovehandles zijn, dan gaat ge ne keer meer moeten meetrainen denk ik!!!
- Gwen
- Mountainbiker
Spijt, tja... ik krijg die vraag ook steeds. Heb dan iets zoals Perro zegt, misschien heb ik dan binnen 20 of x jaar wel spijt dat ik 't niet liet doen. Nog een gouden regeltje: don't rush it
Vlieg er niet in lijk zot en laat alles effe bezinken. Bij mij zat er 3 jaar tussen het besluit er eindelijk eentje (is dat effe anders gelopen) te zetten en de eerste naaldenprik.
En zoals BOTE zegt, een goeie shop/artiest. Die dingen staan er voor je gehele houdbaarheidsduur hè
En zoals BOTE zegt, een goeie shop/artiest. Die dingen staan er voor je gehele houdbaarheidsduur hè
- franske
- Mountainbiker
Ga al jaar en dag bij Gekko Tattoos in terneuzen.
Tattoos zijn bij mij projecten die jaren duren, door elkaar lopen, waar ik te samen met Wilco naar kijk.
Voor dat er daadwerkelijk doorgewerkt of iets gezet wordt is er eerst een tekensessie, waarbij wel kijken hoe en wat en het ontwerp kunnen veranderen zodat alles aansluit.
Tattoos zijn bij mij projecten die jaren duren, door elkaar lopen, waar ik te samen met Wilco naar kijk.
Voor dat er daadwerkelijk doorgewerkt of iets gezet wordt is er eerst een tekensessie, waarbij wel kijken hoe en wat en het ontwerp kunnen veranderen zodat alles aansluit.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
- ToxicWaste
- Mountainbiker
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty