10/01/2009 Sint-job-in't-goor
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- CyclingDream
- Mountainbiker
Post by CyclingDream »
Deze toertocht heb ik al enkele malen gefietst.
Is een leuke toertocht dwars doorheen de vele bosgebieden daar in de buurt.
Ook fiets je gedeeltelijk over het onverhard fietspad langsheen het anti - tank kanaal !
Als het Zaterdag morgend goed gevroren heeft < -5c dan ga ik er ook heen en start ik rond een uurtje of 8u30m - 9u !
Is een leuke toertocht dwars doorheen de vele bosgebieden daar in de buurt.
Ook fiets je gedeeltelijk over het onverhard fietspad langsheen het anti - tank kanaal !
Als het Zaterdag morgend goed gevroren heeft < -5c dan ga ik er ook heen en start ik rond een uurtje of 8u30m - 9u !
Re: st job
[quote="prosserke"]En iemand parkoer al verkend , gaat het een beetje te doen zijn met de crossfiets .[/quote]
Ook mijn twijfel. Voor het ogenblik denk ik dat je best mtb pakt vanwege de nog steeds bevroren spoorvorming en uiteraard de sneeuw, maar als de ondergrond een beetje wak wordt lijkt de crossfiets toch perfect mogelijk.
Ook mijn twijfel. Voor het ogenblik denk ik dat je best mtb pakt vanwege de nog steeds bevroren spoorvorming en uiteraard de sneeuw, maar als de ondergrond een beetje wak wordt lijkt de crossfiets toch perfect mogelijk.
- reeb van tsreeb
- Mountainbiker
- Scale
- Kerstman
Re: st job
zou ik niet doenprosserke wrote:En gaat het een beetje te doen zijn met de crossfiets , indien er iemand iets meer weet van de staat van de omloop dan hoor ik het graag , wil wel komen rijden , maar niet om mijne nek te breken![]()
![]()
MAAL DRIE
10/1/09 st job in t goor
scale schreef stoempen door de vele regen
?????????????????????????????????
man , het vriest tot -16° keiharde ondergrond. ge moet uw eigen inhouden me ne crosser om gen 30 gemiddelt te halen
mijne tip: heb vorige week me mijne mtb gerede met cyclocrossbanden erop
greetz
?????????????????????????????????
man , het vriest tot -16° keiharde ondergrond. ge moet uw eigen inhouden me ne crosser om gen 30 gemiddelt te halen
mijne tip: heb vorige week me mijne mtb gerede met cyclocrossbanden erop
greetz
- CyclingDream
- Mountainbiker
Post by CyclingDream »
Heb net contact gehad met de organisatie en,
De Mountainbike toertocht gaat DOOR en is vrij goed berijdbaar !
De gevaalijke stukken hebben ze er uit gelaten en de afstanden blijven het zelfde !
Dus is ga zo richting St - Job - int - Goor !
De Mountainbike toertocht gaat DOOR en is vrij goed berijdbaar !
De gevaalijke stukken hebben ze er uit gelaten en de afstanden blijven het zelfde !
Dus is ga zo richting St - Job - int - Goor !