ik vrees niet zozeer voor de afdalingen offroad, maar eerder voor ijzelplekken die op den tarmac liggen... De sporen offroad kan je met een beetje techniek opvangen, een ijzelplek is veel verradelijker...uncle sam wrote:sneeuw? kan je geruststellen hier ligt geen sneeuw meerEVK wrote:Ik stel me toch vragen ivm de afdalingen bij deze ondergrond! Vorige zaterdag in Zottegem moest je ook al uit je doppen kijken en toen was de ondergrond zichtbaar. Een bevroren spoor bedekt met sneeuw gaat toch gevaarlijke situaties opleveren vrees ik.
10-11/01/2009 Kemmel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
- herder levi
- Mountainbiker
Post by herder levi »
In principe kom ik ook af,in het gezelschap van een delegatie herders.
Ik vrees echter een beetje voor de ondergrond en wacht daarom tot zaterdagmiddag/avond voor ik een beslissing neem.
Ik zie ook uit naar de reacties van de zaterdagse deelnemers.Dat zal ook al een duidelijker beeld geven i.v.m.het ijzelgehalte.
Dus zaterdagrijders,graag een beetje info over de staat van de ondergrond.
Ik vrees echter een beetje voor de ondergrond en wacht daarom tot zaterdagmiddag/avond voor ik een beslissing neem.
Ik zie ook uit naar de reacties van de zaterdagse deelnemers.Dat zal ook al een duidelijker beeld geven i.v.m.het ijzelgehalte.
Dus zaterdagrijders,graag een beetje info over de staat van de ondergrond.
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
haha de herders gaan ook.
Wat uur starten jullie,wij rond 08.30à08.45
Weinig ijzel denk ik (hoop ik) omdat de temperaturen vanaf vrijdag toch positief zullen zijn, als het klopt wat ze me wijs maken
Wat uur starten jullie,wij rond 08.30à08.45
Weinig ijzel denk ik (hoop ik) omdat de temperaturen vanaf vrijdag toch positief zullen zijn, als het klopt wat ze me wijs maken
-
hans darmstrong
- Mountainbiker
Post by hans darmstrong »
-10 vrijdagnacht en max +1 zaterdag volgens de vrienden in ukkel, zelfs aan de kust.
Wreed veel goesting maar moet van Brugge komen, schrik van ijzel, zowel met de otto als op de bike. Upaten jullie nog vrijdagavond? kwestie van de veiligheid een betje in 't oog te houden...
Wreed veel goesting maar moet van Brugge komen, schrik van ijzel, zowel met de otto als op de bike. Upaten jullie nog vrijdagavond? kwestie van de veiligheid een betje in 't oog te houden...
We zullen naar jaarlijkse gewoonte met enkele 100km-bikers aanwezig zijn.
Ivm ondergrond kan ik zeggen dat alles er tot vandaag "beenhard" bijlag en dus zeer goed berijdbaar, qua ijzel en de road-stukken alles valt heel goed mee als je niet de kamikaze-piloot gaat uithangen natuurlijk.
Wij zijn vrijdag nog eventjes gaan trainen en hebben op onze 65km Heuvelland niet 1 keer het voetje gezet of van onzen bike gevallen.
Tot zaterdag dus.
Ivm ondergrond kan ik zeggen dat alles er tot vandaag "beenhard" bijlag en dus zeer goed berijdbaar, qua ijzel en de road-stukken alles valt heel goed mee als je niet de kamikaze-piloot gaat uithangen natuurlijk.
Wij zijn vrijdag nog eventjes gaan trainen en hebben op onze 65km Heuvelland niet 1 keer het voetje gezet of van onzen bike gevallen.
Tot zaterdag dus.