Ik heb deze mail gekregen van het sportbestuur van Gent. Alle bmx'ers, ga erheen!
hallo bmxers,
nu donderdag (8 januari) willen de jeugddienst en de groendienst samen zitten met bmxers uit Gent.
De bedoeling van dit overleg is om te kijken waar er in Gent bmx trails kunnen gemaakt worden.
Ook willen we eens kijken waar er nu reeds gereden wordt, welke bosjes er gebruikt worden.
Na deze oplijsting willen we afspreken welke parcours er kunnen geregulariseerd kunnen worden en waar er echt niet meer mag gereden worden.
Ik heb in het verleden nog met jullie contact gehad ivm bmxen op de Blaarmeersen daarom wil ik jullie ook uitnodigen op dit overleg.
Met vriendelijke groeten
Sofie Rottiers
Consulent(e)
Jeugddienst - Departement Bevolking en Welzijn - Stad Gent
Bezoekadres: Kammerstraat 10, 9000 Gent
Correspondentieadres: stadhuis, Botermarkt 1, 9000 Gent
Tel. 09 269 81 49 - Fax 09 225 00 58
Internet www.gent.be
bmx spots in Gent
Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.
u bedoelt het "speelboske" wondelgem. Er staat een groot bord met speelbos, maar je mag er niet met je bike wat gaan spelen... eikels... in Gent zouden ze beter eens de dingen die er zijn gedogen.Rens wrote:Aan de spoorweg, klein pumptrackske mee wa leuke dubbels.
van Dirk
Wat was eigenlijk het argument van de flikken?
neen fredo, niet dat boske. Een ander boske.fredo wrote:u bedoelt het "speelboske" wondelgem. Er staat een groot bord met speelbos, maar je mag er niet met je bike wat gaan spelen... eikels... in Gent zouden ze beter eens de dingen die er zijn gedogen.Rens wrote:Aan de spoorweg, klein pumptrackske mee wa leuke dubbels.
van Dirk
Wat was eigenlijk het argument van de flikken?