Zen schoten vorig jaar ook gaan rijden (2008). Maar vondt er teveel baan aan om eerlijk te zen. En had dan nog is ne kater. Dus erg vond ik da ni :p.
Marja wanneer heb ik gene kater...
Post by Trotsebelg »
Post by Trotsebelg »
Yo. En geamuseerd daar?maltje wrote:Morgen staat bij mij het Kattenbos in Lommel weer op het programma.
Post by StrammerMax »
Maar ik ben wel nen trage!Trotsebelg (aan maltje) wrote:Die mannen zen toffe mannen dus mss is da iet :D.
Post by StrammerMax »
De foto's van de nightride zijn te bekijken op http://foto.zita.be/9586814601cracra (in topic toertochten: 26/12/08 Stabroek Nightride Papegaai Bike Team) wrote:Beste mensen!
Eindelijk staan ze online! De foto's van wederom een onvergetelijke Nightride!
Nogmaals bedankt iedereen
Hier de link: http://foto.zita.be/9586814601
Je kan het natuurlijk ook altijd via onze website doen hé.
Grts
Post by Trotsebelg »
Post by StrammerMax »
Ja, ik loop zelfs dwars door het beeld! En aan de bevoorrading sta ik ook..........te eten en te drinken! En na afloop heb ik inderdaad tooggehangen.Trotsebelg wrote:En ge sta er tussen he Strammer. Foto in het café en niet op de fiets... Geef maar toe da ge aan het tooghangen waard
.
Zet die foto dan nadien maar online op www.cracra.be, dan kunnen we hem zien! Ik had me eigenlijk al lid moeten maken, dan had ik er bij op kunnen staan. Ik zou daar eens werk van moeten maken! Dan kan ik ook met zo'n papegaai op m'n vest rondrijden. We zullen in ieder geval geen facebook nodig hebben om te achterhalen wie den Belg is, moesten we hem nog niet kennen! Die met de kleinste oogjes!Trotsebelg wrote:Zondag wordt het voor HEEL de papegaai Bike Team naar Putte. We gaan dan Clubfoto maken enzo.
Post by Trotsebelg »
Post by StrammerMax »
Sorry, dat is niet kwaad bedoeld, maar ik zal het niet meer doen! Het is het enige aspect dat ik van je ken en dus het enige waar ik een "grapje" kan over maken. Geniet maar van uw jonge leven, want m'n maten hier, die een stuk jonger zijn dan ik, waren een aantal jaren geleden ook zo en dat zijn nu allemaal brave huisvaders geworden (die soms nog wel eens uit de bol gaan hoor, zeker als hun vrouwen er niet bij zijn)! Dus alle leuke dingen gewoon meepakken!Trotsebelg wrote:En mij altij beschuldigen van de persoon met de kleine oogjes :p. Ik zen ne genieter :D. ZEn nog jong he. Heb naar niets te zien atm. :D.
Post by Trotsebelg »
Post by StrammerMax »
Is gebeurd. Ik zou dus de veertiende Papegaai kunnen worden!Trotsebelg wrote:Zie mar da ge mailed.