Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Oppassen voor? Ah mensen die in de weg rijden muhaha :p. Neenee ik zen trager ;-).

Zen schoten vorig jaar ook gaan rijden (2008). Maar vondt er teveel baan aan om eerlijk te zen. En had dan nog is ne kater. Dus erg vond ik da ni :p.
Marja wanneer heb ik gene kater...
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

maltje wrote:Morgen staat bij mij het Kattenbos in Lommel weer op het programma.
Yo. En geamuseerd daar?
Klees dat je van brasschaat bent. Strammer gaat wss naar Putte zondag ;-). IK ga nog proberen. Mss als je partner zoekt? Die mannen zen toffe mannen dus mss is da iet :D.

MVg,

Les.
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

Trotsebelg (aan maltje) wrote:Die mannen zen toffe mannen dus mss is da iet :D.
Maar ik ben wel nen trage!
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Papegaaien op de gevoelige plaat vastgelegd!

Post by StrammerMax »

cracra (in topic toertochten: 26/12/08 Stabroek Nightride Papegaai Bike Team) wrote:Beste mensen!
Eindelijk staan ze online! De foto's van wederom een onvergetelijke Nightride!
Nogmaals bedankt iedereen
Hier de link: http://foto.zita.be/9586814601
Je kan het natuurlijk ook altijd via onze website doen hé.
Grts
De foto's van de nightride zijn te bekijken op http://foto.zita.be/9586814601

Zondag? Het blijft hier zo stilletjes!?! Noord-Antwerpen ingedommeld?
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

En ge sta er tussen he Strammer ;-).
Foto in het café en niet op de fiets... Geef maar toe da ge aan het tooghangen waard ;-).

Zondag wordt het voor HEEL de papegaai Bike Team naar Putte. We gaan dan Clubfoto maken enzo. Dus den deze zal me ne kater aanwezig zijn (hopelijk ni) of nog een zat gevoel... Maar een uur is nog niet bekend.

Mvg,

Les
StrammerMax
Mountainbiker

Post by StrammerMax »

Trotsebelg wrote:En ge sta er tussen he Strammer ;-). Foto in het café en niet op de fiets... Geef maar toe da ge aan het tooghangen waard ;-).
Ja, ik loop zelfs dwars door het beeld! En aan de bevoorrading sta ik ook..........te eten en te drinken! En na afloop heb ik inderdaad tooggehangen.
Trotsebelg wrote:Zondag wordt het voor HEEL de papegaai Bike Team naar Putte. We gaan dan Clubfoto maken enzo.
Zet die foto dan nadien maar online op www.cracra.be, dan kunnen we hem zien! Ik had me eigenlijk al lid moeten maken, dan had ik er bij op kunnen staan. Ik zou daar eens werk van moeten maken! Dan kan ik ook met zo'n papegaai op m'n vest rondrijden. We zullen in ieder geval geen facebook nodig hebben om te achterhalen wie den Belg is, moesten we hem nog niet kennen! Die met de kleinste oogjes!

:drunk:
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Mail anders is naar dennisgeuens@cracra.be
Das de voorzitter. En zeg hem da je da van foto weet en als je lid wilt worden is het mss beter er ineens bij te staan vind ik toch...
Als k kom wil k gerust ff men freeride of men extra vest meepakke da ge da er even overtrekt voor foto. Dan sta je ni in je geel pakje erbij. Kzal hem al is mailen met de vraag.

En mij altij beschuldigen van de persoon met de kleine oogjes :p. Ik zen ne genieter :D. ZEn nog jong he ;-). Heb naar niets te zien atm. :D.

Maar ik laat je nog iets weten.

Gr
StrammerMax
Mountainbiker

Post by StrammerMax »

Trotsebelg wrote:En mij altij beschuldigen van de persoon met de kleine oogjes :p. Ik zen ne genieter :D. ZEn nog jong he ;-). Heb naar niets te zien atm. :D.
Sorry, dat is niet kwaad bedoeld, maar ik zal het niet meer doen! Het is het enige aspect dat ik van je ken en dus het enige waar ik een "grapje" kan over maken. Geniet maar van uw jonge leven, want m'n maten hier, die een stuk jonger zijn dan ik, waren een aantal jaren geleden ook zo en dat zijn nu allemaal brave huisvaders geworden (die soms nog wel eens uit de bol gaan hoor, zeker als hun vrouwen er niet bij zijn)! Dus alle leuke dingen gewoon meepakken!
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

ZEn ni kwaad ;-). Zie mar da ge mailed. Heb al reactie gekregen van Dennis dat da wel goekomt. En we spreken om 9u daar ter plaatse af in Putte de zondag.

MVg,

Leslie

Ps.: kgaan proberen er te geraken aangezien ik nu een vestje voor u gan meepakke voor foto indien ge lid ga worden. Kunde er beter ineens bij opstaan he ;-).
StrammerMax
Mountainbiker

Post by StrammerMax »

Trotsebelg wrote:Zie mar da ge mailed.
Is gebeurd. Ik zou dus de veertiende Papegaai kunnen worden!
Post Reply