Scott, Trek of Bulls

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
pumpking
Mountainbiker

Post by pumpking »

Lesy in Izegem doet Bulls (mijn vaste dealer)

maar zou geen Bulls kiezen hoor !

trektrektrek! :-D maar evenwel Scott, al veel positiefs over gehoord
vanderkitten
Mountainbiker

Post by vanderkitten »

Ik heb eens in en Duits tijdschrift gelezen dat het imago van de scott scale gebaseerd is op een hoop leugens die door de scott rijders in stand wordt gehouden. Maar ik geloof niet altijd wat in de boekskes staat. Ik spreek liever uit ervaring. Ik heb zelf al veel plezier gehad aan de scale. Ik heb het volste vertrouwen in die fietsen. Hij heeft de ultieme test : transalp met glans doorstaan. Het is voor mij de ideale klimpartner omdat ik vind dat hij dankzij zijn geometrie goed plat blijft liggen tegen een helling.

Er zijn natuurlijk een hele hoop andere goede fietsen op de markt, maar zolang ik er zelf niet heb opgezeten kan ik daar niet over oordelen.

Ik raad u aan om u een keer te laten opmeten ( en dan bedoel ik helemaal) en dan te kijken welke geometrie het beste bij u past. Sommige frames zijn gewoon niet geschikt voor iedereen, op de scale zit je met je armen vrij gestrekt, maar je kan dat wat compenseren met de stuurpen.
scaler60
Mountainbiker

Post by scaler60 »

zijn het niet de kudde dieren die naar de "meester" luisteren [-X
denk als je een scale koopt da je wel een degelijke fiets hebt
sintesistef
Mountainbiker

Post by sintesistef »

vanderkitten wrote:
Ik raad u aan om u een keer te laten opmeten ( en dan bedoel ik helemaal) en dan te kijken welke geometrie het beste bij u past. Sommige frames zijn gewoon niet geschikt voor iedereen, op de scale zit je met je armen vrij gestrekt, maar je kan dat wat compenseren met de stuurpen.

Dat is nu eens ne goeie uitleg =D>
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

Als ik echt mag kiezen de trek levenslange garantie op kader !!! En zeg nu zelf die 8000 wat een mooie kleuren dus ja schoonheid speelt ook een rol ge moet er idd ook op gn zitten .
Als het mocht van moeder de vrouw ging ik er morgen 1 bestellen, maar voor ge geld uitgeeft laar u idd ook opmeten en zorg dan dat de lbs in kwestie ook de fiets verkoopt die je zoekt zo kan je dikwijls de kosten die je gemaakt hebt voor het opmeten recupereren door bij hem een fiets te bestellen.

Tweede optie : ga naar de fietshandel in eigen streek, leg uw geval uit van de meting en vraag of hij uw bike wil onderhouden. ge hebt tenslotte een sterk argument met dat laten opmeten wat waarschijnlijk bij hem niet kan.

Derde optie : waarschijnlijk niet te verwezenlijken #-o
ga vragen aan uw lbs of hij de kosten van uw meting wil aftrekken van de aankoop als ge de fiets bij hem koopt, tenslotte gaat het hier toch om 1400 a 1500 euro. het is het proberen waard.
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

Nog vergeten vermelden : met de opmeting zal je fiets optimaal kunnen gemonteerd worden en geloof me ik heb het ook gedaan voor mijn koersfiets, ik garandeer u ge gaat verschieten hoe goed het bolt en hoe verkeerd ge nu misschien wel op uw fiets zit,wat blessures in de hand werkt.

Veel succes en laat weten, wt het geworden is =D>
BC-Jo
Mountainbiker

Post by BC-Jo »

De nieuwe fiets zal voor later op het jaar zijn. Er is een reisje naar Senegal en Gambia tussen gekomen met als gevolg dat het budget weer wat krapper is. Nog een zee van tijd dus om eens rond te kijken naar een nieuwe mtb.
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

ja lap we zullen hier dan wel goede raad geven, en nu gaat mijnheer op reis :wink:
enfin ik reis ook graag maar ik zou het dan toch bij 1 reis houden en met de rest van het budget de fiets kopen .
Wacko007
Mountainbiker

Post by Wacko007 »

SCOTT!

Deftig (maar iets duurder) én normaal gezien een goede naservice. Althans te bevestigen uit eigen ervaring en mede-bikers.

Greetz,

Julien.
dehert73
Mountainbiker

Post by dehert73 »

bulls copperhead 3 disc rijders en liefhebbers , verenicht u!!!!!!!

http://www.facebook.com/home.php#/group ... 877&ref=nf
Post Reply