11/01/09 Beverlo-Korspel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mtbgast
Mountainbiker

Post by mtbgast »

wij zullen waarschijnlijk ook komen, normaal gezien is dit een mooie toer met toch enkele mooie technische stukjes en weer een snel parcour als het zo blijft vriezen. tot zondag
dehert73
Mountainbiker

Post by dehert73 »

hopelijk niet te veel ijsplekken. ben zaterdag tt van diest gaan rijden , sommige stukken vrij gevaarlijk . maar da maakt het ook wel leuk (zolang je niks breekt natuurlijk).
Truus
Mountainbiker

Post by Truus »

Ben het parcours gaan verkennen, in de bos is het goed te doen
In de bochten is de sneeuw geruimd om een beter zicht te hebben waar je naar toe moet en er voor te zorgen dat de sneeuw nie vast gereden wordt, minder ijsplekken de veiligheid voor de deelnemers verhoogd dan ook een beetje
Het mag niet beginnen regenen, want dan heeft dit alles geen nut.

Het stukje aan de beek is er uit gelaten , is te voet al nie te doen .
Het is nu al opletten geblazen
Last edited by Truus on Tue 06 Jan 2009 13:32, edited 1 time in total.
Josser
Mountainbiker

Post by Josser »

Glenn#124 wrote:
junior72 wrote:
Glenn#124 wrote: die straat komt me bekent voor :-)
ik in de Dijkstraat in korspel
Da is toevallig . De ouders van mijn vriendin woont daar .
héhé
Doet eens nen blind date hé lieverdjes :lol:
Truus
Mountainbiker

Post by Truus »

Bospaden een gedeelte sneeuw vrij gemaakt, waar het kan , bochten en kleine paden

Stuk van de Vossenhoek is men ook al bezig met te ruimen , dus enkel nog afwachten wat het geeft op de Klitsberg.

De sneeuw blijft nie aan de wielen kleven, dus het is te doen

Het is voor echte fietsliefhebbers da we dit allemaal doen , een tocht aanbieden in een iets andere sfeer en omstandigheden
Het is misschien de enige keer dit jaar da we in zo een toffe omstandigheden kunnen fietsen , mtb is toch een wintersport

Tegen de kou kan je je kleden. :lol:

Dus mijn inziens " allen die fiets op " en genieten maar =D> =D>
peerke1967
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build

Post by peerke1967 »

Vorig jaar hier ook geweest, was dik in orde .
Da sneeuw ruimen is een zéééér goed initiatief en zal zeker gewaardeerd worden door de bikers. =D> =D> =D> Een voorbeeld voor andere organisaties.Nie iedereen heeft de centen voor spikes (30-60 € per stuk)
Spijtig da ik nog nie me me ne nieuwe scandium hardtail kan komen. :(
Da ding weegt nen kilo minder (opgebouwd) als mijne gepensioneerde
Scott Racing (15 jaar ma nog in topconditie)
Greetz Peerke
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Ben vandaag in de bos gaan fietsen en dat ging zelfs heel goed, alleen langzamer.
Het ging zelfs het beste op die plaatsen waar de sneeuw nog maagdelijk was, :roll: plaatsen waar al wandelaars hadden gelopen liepen duidelijk minder goed.
Ik vraag mij af hoe u opgekuist parcours zal lopen? Beter?? of minder goed??
ilcanar
Mountainbiker

Sneeuw

Post by ilcanar »

Wat heeft iedereen toch tegen de sneeuw? Voor mij mag het wekelijks besneeuwd zijn... extra technisch. Gewoon wa opt gemakske rijden
koenvgn
Mountainbiker
Location: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013

Post by koenvgn »

Mensen, niet twijfelen!!!
Gewoon komen, wanneer krijg je anders nog zo'n kans om in zo'n unieke weersomstandigheden te rijden? Oké, het zal niet aan dezelfde snelheid kunnen als anders maar ik denk dat je dan des te meer kan genieten van de omgeving.

Het KMI voorspelt behoorlijk koud weer maar wel een stralend zonnetje... wat moet een mens nog meer hebben in putje winter??? 8)

Heb net op forum van Zolder gelezen dat hun toertocht afgelast is, dus de mensen die hier wilden gaan, zijn ook meer dan welkom in Beverlo.

Hoe meer zielen... hoe minder kou!!! #-o

Zaterdagvoormiddag worden de pijlen opgehangen dus daarna zal er nog een uitgebreid verslag volgen van de toestand van het parcours.

Zondagvoormiddag worden er ook zoveel mogelijk foto's gemaakt van de deelnemers en deze zijn in de week na de toertocht te downloaden dus warme kleding aandoen maar je gezicht toch best niet bedekken zodat je nog kan lachen voor het vogeltje. :bounce:
Truus
Mountainbiker

Post by Truus »

Sneeuw of niet , het laat ons nie los .
Het werk is juist het zelfde
De snelheid is wa anders , het is een unieke ervaring om zo door de bossen te rijden.

Mocht je toch nog twijfelen of het te doen is om te fietsen bij dit weer , ga dan op onder staande link eens kijken

http://chris-gilissen.magix.net/

Mapje MTB

Het werk van een aantal leden.....

Hopelijk kunnen u overtuigen :roll: :roll:
Post Reply