Met de fiets naar het werk ...

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Morgen zal het wel supergevaarlijk worden. Al die sporen in de sneeuw die vastgevroren zijn. Ik ga het autootje nemen, denk ik.

Mojo
PVB
Mountainbiker

Post by PVB »

Vanmorgen was het wel zalig met de fiets naar brussel. Verse sneeuw, verse sporen (dus niet echt glad) maar wel echt zeer zwaar stampen.

Tegen vanavpnd terugrijden zie ik wel een beetje op. Koud aant worden nog aant sneeuwen en waarsch al aangevroren... Ik neem morgen wrs ook de auto
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

PVB wrote:Tegen vanavpnd terugrijden zie ik wel een beetje op. Koud aant worden nog aant sneeuwen en waarsch al aangevroren... Ik neem morgen wrs ook de auto
janetten :wink: :oops:
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Ik ben ook een janet...ik ga skippen.
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

PVB wrote:Tegen vanavpnd terugrijden zie ik wel een beetje op. Koud aant worden nog aant sneeuwen en waarsch al aangevroren... Ik neem morgen wrs ook de auto
vorige was echt een graptje
Ik heb genen otto, damn, mijn vrouw gebruikt die voor in de file te staan. :wink:
He tlijkt me wel verleidelijk om die te gebruiken met zo een weer

ik kan dit anders gebruiken http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... 1489584780
daarmee zal ik niet omver vallen, maar ook geen meter vooruit geraken

Streets
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Voor zij die er morgen toch doorgaan : Ziet dat ge naar RECHTS valt op het fietspad want anders zou 't wel 'ns verkeerd kunnen aflopen....
MudHungry
Mountainbiker
Location: ne grijze italiaan, ne zwarte italiaan, ne blauwe italiaan

Post by MudHungry »

J.E. wrote:gaat er morgen iemand bollen? :-?
yup, tenzij ik mijne nek breek als ik aan de voordeur van de borduur bots. Maar dan komen ze me wel halen :wink:
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

MudHungry wrote:
yup, tenzij ik mijne nek breek als ik aan de voordeur van de borduur bots. Maar dan komen ze me wel halen :wink:
Da denkt gij 8)
MudHungry
Mountainbiker
Location: ne grijze italiaan, ne zwarte italiaan, ne blauwe italiaan

Post by MudHungry »

pvandebe wrote:
MudHungry wrote:
Da denkt gij 8)
nee dat weet ik zeker - die blauw zwaailampen wordstelen zich er wel door dan - al moet ik drie uur liggen kermen op den trottoir 8)
pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

Aan al de dapperen die zich nu op de fiets wagen; welke banden houden nu n og wat grip? Last but not least wat doet een mens aan op de fiets bij -10? Dat is wel al heel fris aan de vis.
Post Reply