10-11/01/2009 Kemmel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
[quote="blomsky"]Is het parcour te doen met dit vriesweer?[/quote]
Brij vriesweer zal het zeker geen probleem zijn ,integendeel
enkel oppassen voor sporen die bevroren zijn en eventuele ijsplekken.
www.vttkemmel.be
Brij vriesweer zal het zeker geen probleem zijn ,integendeel
enkel oppassen voor sporen die bevroren zijn en eventuele ijsplekken.
www.vttkemmel.be
- Roeselarenaere
- Mountainbiker
Post by Roeselarenaere »
Kom deze naar jaarlijkse gewoonte ook opnieuw rijden, weet wel nog niet of het op zaterdag of zondag zal zijn.
- Den Tourist
- Mountainbiker
Post by Den Tourist »
Vorig jaar deze rit voor de eerste keer gereden!!
En was al van bij het begin onder de indruk. Zeer mooi! Dus vanaf dan staat deze al met een groot kruis aangekruist! Wij komen zeker af!
De bevoorrading is daar echt wel de uitgebreidste dat ik ooit gezien heb en geloof me ik heb er al veel gezien je kunt er echt alles krijgen (zo was het toch vorig jaar).
Dus zondag we will be there!!

Dus zondag we will be there!!
- vincentvl
- Mountainbiker
Als heuvellander moet ik wel dze toer meerijden ...alleen hoop ik dat mijn boncite dan over is ... gisteren gaan testrijden op de korte lus van de sjouwersroute en bij momenten kreeg ik amper lucht ...
soit, we beginnen desnoods voor de 20 en beslissen dan wel aan elke splitsing ...
als jullie dus iemand voorbij vlamme met een piepende ademhaling en een rochelende hoest dan is het hoogstwaarschijnlijk geen kettingroker maar bibi ....
soit, we beginnen desnoods voor de 20 en beslissen dan wel aan elke splitsing ...
als jullie dus iemand voorbij vlamme met een piepende ademhaling en een rochelende hoest dan is het hoogstwaarschijnlijk geen kettingroker maar bibi ....