11/01/2009 Hamme Sint-Anna
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
11/01/2009 Hamme Sint-Anna
zondag wordt de zoveelste tocht van de ronde v/h waasland gereden te Hamme Sint-Anna. vanuit de parochiezaal rechtover de kerk wordt er gestart. keuze tussen 35 of 55 km en ze gaan eens niet naar waasmunster. zeledurmen, zele- hoek, de gratiebossen, donk-overmere,berlare-broek, zele-dijk ,hamme-zogge zullen de ingredienten van deze tocht zijn.voor iedereen verder een gelukkig nieuwjaar en veel km's trappen. (hoe meer hoe liever dat ik het heb). groeten .
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
De kans is groot dat ik aanwezig zal zijn ! Goed om weten dat ze idd eens niet naar Waasmunster trekken ... thanks voor 't bericht 
Zaterdag 11 januari 2009
Hamme St. Anna: 35 - 55 Km
8u30 - 10u30
Sint-Anna Centrum, St. Annastraat 84
Prijs: €3-€3,5
info: 052/47.75.03.
Via Durmse meersen en Zele-Hoek belanden we in de Gratiebossen, om vervolgens Berlaarse paden te gaan verkennen. Via Avermaat, Huivelde en Hansevelde maken we nog een ommetje langs Hamse wegen. De barbaarse weersomstandigheden van vorig jaar hebben ons 1 ding bewezen : deze tocht blijft ook bij regenweer zeer goed berijdbaar.
Ik zal zeker aanwezig zijn hoor
Hamme St. Anna: 35 - 55 Km
8u30 - 10u30
Sint-Anna Centrum, St. Annastraat 84
Prijs: €3-€3,5
info: 052/47.75.03.
Via Durmse meersen en Zele-Hoek belanden we in de Gratiebossen, om vervolgens Berlaarse paden te gaan verkennen. Via Avermaat, Huivelde en Hansevelde maken we nog een ommetje langs Hamse wegen. De barbaarse weersomstandigheden van vorig jaar hebben ons 1 ding bewezen : deze tocht blijft ook bij regenweer zeer goed berijdbaar.
Ik zal zeker aanwezig zijn hoor
- flandersbiker
- Mountainbiker
- geitenboer
- Mountainbiker
Post by geitenboer »
Tju een thuismatch en ik zal hoogstwaarschijnlijk forfait moeten geven of het zou al serieus moeten keren met de rugproblemen het zal nog een weekje te vroeg zijn voor mij.
En nadien weer conditie opbouwen vrees is ik. Ik zit nu al 5 weken zonder 1km te rijden.
Aan de rest een fijne rit gewenst
En nadien weer conditie opbouwen vrees is ik. Ik zit nu al 5 weken zonder 1km te rijden.
Aan de rest een fijne rit gewenst
Ik denk wel dat er een hoog percentage off-road gaat zijn.elmago wrote:Iemand een idee hoe de verhouding road/offroad hier gaat zijn, want terug zo'n baanrit als vorige zondag in Nieuwkerken zie ik echt niet zitten.![]()
Ben zelf benieuwd. Ben al blij dat het eens niet richting waasmunster gaat.
Enig idee over het weer van zondag?