EDIT : zie berichten lager in dit topic : toertocht is naar 't schijnt afgelast.
Oei oei oei, de tocht in Terlaemen/Zolder is al binnen een week, en d'er is nog steeds geen topic over opgestart ...
Zijn de organisatoren misschien niet geïnteresseerd om volk op hun TT te krijgen ?
Zijn de MTB'ers misschien niet geïnteresseerd om ginder te gaan rijden ?
Ik heb er de topics van de voorbije jaren eens op nagekeken, en blijkbaar is men als organisatie verplicht om de plaatselijke Blosoroutes te volgen :
- editie 2007 : http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=32294
- editie 2008 : http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=44972
Hoe zit het ? Zou ik toch maar naar Terlaemen/Zolder trekken, of kies ik beter voor de toertocht in Beverlo/Korspel ?
11/01/2009 Terlaemen/Zolder AFGELAST !!!!!
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Als ik zie dat :miebe wrote:Kan iemand mij overtuigen/afraden naar Zolder te komen ipv Beverlo?
1. de organisatoren van Zolder niet eens de moeite doen om hier wat info over hun tocht te komen geven - 't interesseert hun precies niet of we afkomen of niet
2. de mensen in Beverlo al sinds begin deze week bezig zijn met het parcours zo goed mogelijk ijsvrij te maken opdat iedereen optimaal van z'n ritje kan genieten - blijkbaar trachten ze ons daar ferm in de watten te leggen
... dan is voor mij de keuze snel gemaakt.
Er is natuurlijk ook de "sociale druk" die ik ervaar vanuit Dingo's hoek
- CyclingDream
- Mountainbiker
Post by CyclingDream »
Als ik mag kiezen tussen Zolder of Beverlo dan kies ik voor Zolder hoor !
De toerrit in Beverlo is redelijk veel over verharde wegen (fietspaden, enz...) in Zolder is dit iets minder het geval !
De toerrit in Beverlo is redelijk veel over verharde wegen (fietspaden, enz...) in Zolder is dit iets minder het geval !
-
wolfskin0000
- Mountainbiker
Toertoch Zolder 11 januari afgelast
Post by wolfskin0000 »
Hallo,
de toertocht in Terlaemen gaat dit jaar niet doorgaan, dit door het slechte weer en de toestand van de parking in Terlaemen.
Het is wel mogelijk van de bloso toer te rijden.
En anders kan je ook de toertocht in Beverlo gaan rijden.
Mvg
de toertocht in Terlaemen gaat dit jaar niet doorgaan, dit door het slechte weer en de toestand van de parking in Terlaemen.
Het is wel mogelijk van de bloso toer te rijden.
En anders kan je ook de toertocht in Beverlo gaan rijden.
Mvg