Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

KrisW wrote:Zondag Londerzeel zie ik ook wel zitten , ik ben vandaag een toerke ( 35 km ) gaan doen in de bossen rond Zele en heb niet veel last gehad van mijn rug dus zondag de beuk erin !

Wat denken jullie ervan om tegen 8u à 8u30 ter plaatse af te spreken , dan staan we dicht bij de douches en met zo'n weer is da goe meegenomen hé .
Voor mij is dat dik in orde, er is ginder wel zeer veel parking waar gemakkelijk iedereen kan parkeren. Dat is daar achter het voetbalveld.
8u30 ginder is goed voor mij, dat is hier om rond 8u vertrekken.
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ja jongens zondag ook van de partij normaal om 8,30uur.
Den 10de naar kemmel zal missch toch den 11de worden voor mij.
Vrouwken moet werken den 11de en da is dan beters hé.
Dus sorry voor sommige mannen en gelukkig voor andere mannen hé...grtjs
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Vandaag naar Retie wisten bollen niet wetende wat we mogten verwachten ginder. En ik moet zeggen =D> =D> echt een prachtige tt .

Vertrokken met -8 terplaatse #-o maar aan de inschrijving stond daar een standje waar ze warme brandnetelthee aanboden wat we niet overgeslagen hebben en dat heeft toch goed gedaan goe warm vanbinnen :lol: 43 km gereden waarvan toch 30 km door bos =D> draaien en keren korte klimmetjes en afdalingskes . Was echt is supperleuk juist dat we er zo lang over gedaan hebben nu, met die smogbeperking op de autostrade #-o

Wij zullen ook rond half 9 in Londerzeel zijn :bounce:

Alle mannen dit was mijn laatste verslagske dit jaar en ni te zat vandenavond he :lol:

------------------------- HAPPY NEW YEAR -----------------------------------
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

M'n beste wensen voor het nieuwe jaar hé mannen !!

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb véél te véél gegeten, het moet maar zo goed niet zijn hé ! We gaan dat de volgende maanden wel snel weer af"biken" ;-)

Vraagje voor dit weekend : is er iemand die zaterdag wil gaan biken voor mij komt dit iets beter uit, ik zou dan naar Erembodegem of Zottegem gaan. Laat me iets weten.
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Yow jongens iedereen een zéér goed en gelukkig nief jaar gewenst met alles wat je zelf wil hé.
Bij mij is nog niet gedaan ze vandaag en morgen nog eters bij ons ,dus zullen nog wat kilootjes extra bagage worden #-o
blade
Mountainbiker

Post by blade »

hallohallo, aan al de mannen ne goeie 2009, en ik zal er ook hmhm wat moeten afrijden , maar ik denk dat ge dat verschil toch niet zal zien :roll: ik zal dat wel voelen #-o , maar de zondag alleen naar londerzeel zeker??? waar gaan we afspreken, gunter ik kom u afhalen thuis,ok dat zal 8a8.15u ,salu
beast boy
Mountainbiker

Post by beast boy »

Yow bike mates, voor iedereen met dikke banden een zeer gelukkig modderig én steil bergop nieuwjaar, alsook veilige afdalingen, goeie remmen, géén platte banden, géén verloren wegwijzer pijltjes, goeie bevoorradingen en alles wat wij bikers graag hebben. Voor de mensen zonder bike wens ik snel ne goeien bike :-D . Kben zelf al npoosje rustig maar onderhou de conditie wel, een van de weken sluit ik wel nog eens terug aan. grtz
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Jojojo, tis hier zo stil allemaal moe van de snelle tocht te Londerzeel, was schoon tochtje mooie kuitenbijters en hard bevrozen dus snel.
Was nog eens leuk voor paar nieuwe mannen te leren kennen en terug met de oude mannen eens samen te rijden.
Aan iedereen vreed goed gereden(gevlogen) tot de volgende hé!

P.s: Tim nog al een verschil met de vorige keer hé in Sinaai hé!!
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

laagvlieger wrote:Jojojo, tis hier zo stil allemaal moe van de snelle tocht te Londerzeel, was schoon tochtje mooie kuitenbijters en hard bevrozen dus snel.
Was nog eens leuk voor paar nieuwe mannen te leren kennen en terug met de oude mannen eens samen te rijden.
Aan iedereen vreed goed gereden(gevlogen) tot de volgende hé!

P.s: Tim nog al een verschil met de vorige keer hé in Sinaai hé!!
Ja het was best pittig, ik heb het je tijdens de tocht nog gezegd hé, probeer deze zomer eens een wedstrijd xc.
Ik denk dat je vrij vooraan zult eindigen.
blade
Mountainbiker

Post by blade »

jo de mannen , ja het was een snelle tocht ,en veel volk en dat is ne keer goe he we waren met 7 man , dus dan rij je nooit alleen he want dat laatste stuk kreeg ik en steff dat gat niet meer dicht [-o< er waren wel veel beginers #-o en dan kon je dikwijls niet over gaan in stukken veld :cry: maar allee wie gaat er naar hamme-sint.anna
Post Reply