Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Papegaaien bibberen uit hun pluimen van de koude!

Post by StrammerMax »

StrammerMax's newsflash for slow bikers:

zondag 04/01/09: Huijbergen (NL)

Rudie en ik hebben ginder afgesproken om 09.15 u. Wij gaan elk per bike naar ginder, dat is respectievelijk 13 km en 17 km vanuit onze woonplaatsen.
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Morgen staat bij mij het Kattenbos in Lommel weer op het programma.
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Strammer. Wij vertrekken vanuit zandvliet om 8.30. Da zal wel 8.45 zen tege da iedereen klaar is. Maar kweni of we met fiets komen of auto. Mss tot dan he mateke.

mzzl

Les
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Vogelspotter loert op Papegaaien in Huijbergen!

Post by StrammerMax »

Ik ben vandaag gaan rijden in Schilde en wat ik er van vond kan je hier lezen. Ik heb geen problemen gehad met m'n fiets omwille van de koude, dus hopelijk kan ik morgen die toer van Huijbergen nog zonder problemen rijden en dan gaat hij binnen voor een groot nazicht! Ik ben er niet meer met water aan geweest. Hij ziet er smerig uit van gisteren in Hoogstraten, maar beter een smerige fiets die rijdt dan een propere waar men niet mee vooruit komt!

@Maltje. Lommel-Kattenbos heb ik vorig jaar gereden, toen viel hij voor Kerstmis op 22/12/2007. Mooie toer. Wat ik er toen van vond kan je in het topic van deze editie lezen, want ik was toen nog niet geregistreerd op 't forum. Toen had het ook al een aantal dagen gevroren in combinatie met mist en daardoor hingen alle bomen vol ijskristallen. Met de winterzon was het alsof men door een kerstkaart in 3D reed!

@Belg. Ik zal morgen uitkijken naar de Papegaaien in Huijbergen en als ik ze spot, dan zal het hier gemeld worden. Tenzij ik nog van gedacht verander, rijd ik met de bike naar ginder. Ik rijd over Kapellen en Putte richting Ossendrecht. Ik zal weer m'n geel-zwart pakske aanhebben van tijdens de nightbike.
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

Morgen voor mij Huijbergen. Met de fiets heen en terug (12 km enkel). 't zal rond 9:30 aan de inschrijving worden.

@Strammer : Ossendrecht ligt aan de andere kant van de baan hé.
StrammerMax
Mountainbiker

Strammer meets rubber and Pub the Parrot Bike Team

Post by StrammerMax »

Vandaag met rudie de TT in Huijbergen gaan rijden en mijn verslagje kan je hier lezen. Iets later dan gewoonlijk, maar een maat in Hoogstraten had me te eten gevraagd, dus ik moest me na afloop haasten om op tijd ginder te zijn! Een zeer mooie toer, me prima geamuseerd!

De rudie heeft van dichtbij kennisgemaakt met de Huijbergse aardkorst en ik bleef voor de zoveelste keer niet van pech gespaard! Deze keer brak een ondersteunende staaf van m'n gloednieuwe zadel door! Ik ben door het vele biken van de afgelopen twee weken anders wel een paar kilo kwijt! Maar die Italiaanse zadeltjes zijn blijkbaar niet bestand tegen de kont van een Vlaamse beer met (licht!? :oops: ) overgewicht. Ik heb gelukkig de toer kunnen uitrijden, maar de hele tijd met je achterste op de punt van uw zadel moeten blijven zitten is toch niet alles!

Wij hebben aan de bevoorrading ook zeer toevallig kennis kunnen maken met rubber-12! Op basis van enkele summiere gegevens over mijn persoon en kleding wist deze man mij er haarfijn uit te vissen! Het ziet er een kapabele mens uit! Ik had ook niet anders verwacht op basis van wat ik in z'n berichtjes lees. Toch tof dat hij ons aangesproken heeft!

Ook de Papegaaien heb ik gezien, een vogel of zes, aan de inschrijving, terwijl ik op de rudie zat te wachten (had wat tijd ingecalculeerd om wat uit te kunnen blazen na m'n heenritje). Maar den Belg was daar niet bij!?!? Awel, hoe komt dat? Belg?

Morgen zal het minder leuk zijn als ik weer moet gaan werken! :cry: #-o Laat in de loop van de week eens wat van jullie horen hé! Groeten.

Strammer.
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Yo manne.

Precies goe geamuseerd. Maar weeral pech jong... Da blijft maar voorkomen bij u Strammer ;-). En geef mar toe da ge teveel genoten hebt van al dat lekkers op deze feestdagen!!!

Er was idd wat volk van ons. Ze zeiden ook dat het een snel parcourtje was. Jammer genoeg niet aanwezig kunnen zijn wegens ziekte.
Dus hierbij mijn excuses ;-).

En volgend weekend weeral ni... KGaan het nimer kunnen.. alle ja... :p

Het werk is weer begonnen. :(

MVg,

Les
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Wat denken jullie van zondag Putte of schoten?
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Kheb gehoord da de papegaaien richting Putte trekken. Zelf is er maar 1% kans dat ik aanwezig ben.

Mvg,

Les

Nog even en kword trug actief zene ;-)
StrammerMax
Mountainbiker

Post by StrammerMax »

Ik heb vorig jaar, op 10/05/08, de zomertoer van WTC Schoten gereden en die wordt samen met een wegrit voor wielertoeristen georganiseerd. De toertocht verdwijnt naar de achtergrond en wordt minder verzorgd. Daardoor was er toen negatieve kritiek op het forum: lees hier. Het jaar voordien, in 2007, was ik daar ook naartoe gegaan vanuit Hoogstraten en had ik per vergissing de pijlen van die wegrit gevolgd! #-o Mijn eurocent viel wel, maar ik ben toen toch blijven voortrijden. Om in de verte de toren van Hoogstraten te zien staan! Ik heb me toen ondanks dat toch geamuseerd! De wintertocht krijgt wel betere commentaren.

Putte heb ik vorig jaar gereden en dat beviel me. Die toer geniet wel veel belangstelling wat je hier kan lezen. Veel positieve commentaren.

Als ik zou mogen kiezen wordt het Putte. Dus Papegaaien, wees op uw hoede! Morgen breng ik m'n bike binnen voor een groot onderhoud en een nieuw zadel (winkel is op maandag gesloten).
Post Reply