was hier voor de 45km en ze was af.
als god het belieft komen we volgend jaar terug
Post by Sunn Xtreme »
ken dat..; zijn bepaalde wielertoeristen die eens de mtb bovenhalen omdat het droog is, en willens eens laten zien wat ze kunnen ... tsssschris vda wrote:tnx ad organisatie voor deze tocht.
Hebben de 65 km gedaan en danig van genoten. Als h'talsenaars kennen we het parkoers en leuk om te zien dat de organisatie getracht had om buiten het geijkte parkoers te gaan.
Wel een klote val gemaakt toen we een stuk afsneden omdat dat stuk er (dachten we) te gevaarlijk zou bijliggen. (vlak voor kerkhof @ kasterlee)
Ik ga deze week nog dikwijls ad tocht denken
Misschien toch één minpunt, spijtig van die baanterroristen die denken dat ze andere mtb'ers van de baan mogen rijden. En maar stoempen op de rechte stukken, schreeuwen naar iedereen die in de weg rijdt en volledig de remmen in als ze een bocht zien (en dan afhaken van zodra het iets bergop gaat) , ik vraag me af waarom die types niet langs het kanaal blijven rijden.
Die authentieke mbt atmosfeer van weleer is spijtig genoeg meer en meer uit ah gaan. Soit, heb een schitterende voormiddag gehad met dank ad organisatie.
Post by Tabula Rasa »
Ook opgemerkt.sunn xtreme wrote:ken dat..; zijn bepaalde wielertoeristen die eens de mtb bovenhalen omdat het droog is, en willens eens laten zien wat ze kunnen ... tsssschris vda wrote:tnx ad organisatie voor deze tocht.
Hebben de 65 km gedaan en danig van genoten. Als h'talsenaars kennen we het parkoers en leuk om te zien dat de organisatie getracht had om buiten het geijkte parkoers te gaan.
Wel een klote val gemaakt toen we een stuk afsneden omdat dat stuk er (dachten we) te gevaarlijk zou bijliggen. (vlak voor kerkhof @ kasterlee)
Ik ga deze week nog dikwijls ad tocht denken
Misschien toch één minpunt, spijtig van die baanterroristen die denken dat ze andere mtb'ers van de baan mogen rijden. En maar stoempen op de rechte stukken, schreeuwen naar iedereen die in de weg rijdt en volledig de remmen in als ze een bocht zien (en dan afhaken van zodra het iets bergop gaat) , ik vraag me af waarom die types niet langs het kanaal blijven rijden.
Die authentieke mbt atmosfeer van weleer is spijtig genoeg meer en meer uit ah gaan. Soit, heb een schitterende voormiddag gehad met dank ad organisatie.
de gemiddelde wegrenner / veldrijder respecteert de tragere rijder, om voorbij te steken zal hij wel roepen hoe hij wil passeren, maar gaat niet de onozele uithangen.
geloof het of niet... zij hebben ook hinder van die bepaalde wielrtoeristen (of wielerterroristen past mss beter), maar mogen helaas delen in de slechte reputatie van die wannabe 'racekonijnen'
Nope. 'k reed die dag in Afterburner Fade (geel met oranje) en SchwalbesHemd wrote:Dit is dus heel opvallend in de Kempen in de winterperiode.
Heb opt laatst nog 2 cannondales voorbijgereden. Blauw/wit geloof ik, waart gij misschien bij ? En eentje mee rode accent op zen bandjes ook dacht ik.
Hoffelijkheid is niet meer aan de orde blijkbaar.